
Primeres imatges de l'entrenament del C.D. Castelló sota les ordres de Pablo Hernández
Redacció


L'empat contra el Ceuta en Castàlia, la gota que ha fet vessar el got de la paciència
El CD Castellón ha anunciat la destitució de l'entrenador del primer equip, Johan Plat, després de cinc jornades de lliga sense conéixer la victòria. L'empat del passat diumenge a casa, davant el Ceuta, ha sigut el detonant que ha provocat aquesta decisió. La sortida de Plat, que ja era un secret a veus en les darreres hores, ha sigut confirmada pel club a través d'un breu comunicat oficial. Les càmeres ja han capturat les primeres imatges de l'equip entrenant sota la direcció del seu nou tècnic interí.
Plat, que va arribar a la banqueta del Castelló fa menys d'un any per a substituir el seu compatriota Dick Schreuder, ha dirigit l'equip en un total de 22 partits de lliga. El balanç és de cinc victòries, set empats i deu derrotes, un saldo insuficient per a les aspiracions de l'entitat.
De manera interina, Pablo Hernández, actual entrenador del filial del club, assumirà el càrrec. Ara, la directiva del Castelló ha de trobar un substitut, el pròxim compromís de l'equip és aquest dissabte contra la Cultural y Deportiva Leonesa en el Reino de León a les 16.30 hores.
Primeres imatges de l'entrenament del C.D. Castelló sota les ordres de Pablo Hernández




Vint joves rehabiliten espais de l'Ermitori de la Mare de Déu de Gràcia dins del programa Talent Jove, finançat per LABORA amb 565.000 euros

Toràs ampliarà la seua xarxa de videovigilància amb dues noves càmeres finançades per la Diputació

El Benicarló fitxa 211 centímetres de talent: Rokas Gadiliauskas serà el nou gegant de la pintura

Els Camins dels Càtars obrin una nova ruta turística per descobrir la història, el patrimoni i la natura de l'Alt Maestrat


