
José Vicente Castel serà el pregoner de les festes d'agost de Morella 2026
El mestre de gaita i tabal donarà el tret d'eixida a nou dies de celebracions després de dècades dedicades a preservar la música tradicional dels Ports


Redacció


L'edició comptarà amb la participació de directors i compositors convidats
El pròxim 19 d'octubre, l'Auditori i Palau de Congressos de Castelló acollirà la XXX Trobada de Corals de la ciutat, un esdeveniment que celebra la seua trentena edició amb la participació de les dotze corals del municipi. L'acte, organitzat per la coral Veus Atrevides juntament amb la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Castelló, promet una vetllada memorable.
L'esdeveniment comptarà amb la presència de Naya Stoyanova, professora de direcció de cor del Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València, que actuarà com a directora convidada. A més, s'ha confirmat la participació del compositor i pianista Andreu Soler, de qui s'interpretarà una de les seues últimes obres en el cant comú de totes les corals. També s'hi sumarà la Coral Jove de la Comunitat Valenciana, dirigida per José Vicente Balaguer, com a convidada especial.
En el programa de ràdio, els membres de la coral Veus Atrevides, Llúisa Pérez i Ana Jiménez, han compartit detalls dels preparatius de l'esdeveniment, que s'espera que siga un èxit de públic i una gran festa de la música coral a la ciutat.







