L'Ajuntament de Castelló rep als joves campions del Club de Golf Costa de Azahar

    La regidora d'Esports, Maica Hurtado, destaca el talent i la dedicació dels jugadors en un acte de reconeixement als seus èxits

    24/09/2025RedaccióRedacció
    campeones golf Club Costa de Azahar
    Els joves golfistes han aconseguit posicions destacades en campionats autonòmics i nacionals, consolidant al club com a referent de l'esport base  

    L'esdeveniment simbolitza el suport de l'Ajuntament a l'esport formatiu i als valors que promou el club
     

    L'Ajuntament de Castelló ha rebut una representació del Club de Golf Costa de Azahar al Saló de Plens per a reconéixer els èxits dels seus joves jugadors en els últims campionats. L'acte, presidit per la regidora d'Esports, Maica Hurtado, i el vicepresident del Patronat, Antonio Ortolá, ha comptat amb la presència de membres del club, famílies i equips tècnics. Hurtado ha destacat el paper del club com a "referent de l'esport base" i ha lloat la trajectòria dels seus joves golfistes.

    El club ha sumat nombrosos triomfs en campionats, demostrant el seu nivell formatiu. En el Campionat d'Espanya, Candela Visus es va proclamar campiona sub-11, mentre que Cayetano Ballesteros i Amedeo Beneri van ser subcampió i tercer classificat, respectivament, en categoria benjamí. A més, Graciliano Ballesteros va aconseguir la tercera posició en la modalitat de Pitch & Putt. També es va reconéixer l'actuació d'Andrea Arnal i Luis San Miguel, que van obtindre diplomes de finalistes.

    En el Campionat Interclubs de la Comunitat Valenciana, sis jugadors es van proclamar campions autonòmics, incloent-hi Candela Visus i Ignacio Iglesias, que es van emportar el triomf en les categories aleví femenina i cadet masculí. Aquests èxits consoliden al Club de Golf Costa de Azahar, el degà de la província, com una de les entitats més destacades del golf base a nivell nacional.

    El més vist