
L'Autogestió dels Pares, la Base per a una Infància Emocionalment Sòlida
La Plaça Major s'ompli per a l'homenatge musical titulat "Amor Infinit"
30/09/2025
Redacció
Castelló ha iniciat oficialment la setmana d'actes commemoratius amb motiu del Dia Internacional de les Persones Majors amb un emotiu concert a càrrec de la Banda Municipal de Castelló.
L'acte, que s'ha celebrat a la Plaça Major, ha comptat amb l'assistència de l'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, juntament amb la regidora de Gent Gran, Clara Adsuara, i la regidora de Cultura, María España. Aquest esdeveniment dona el tret d'eixida a la programació dissenyada per a commemorar i visibilitzar el paper fonamental de les persones majors en la societat.

L'alcaldessa Begoña Carrasco ha destacat la novetat d'enguany en traslladar el concert al cor de la ciutat. "Com a novetat enguany, la Banda Municipal haja fet aquest concert a la Plaça Major per a omplir de vida el cor de la ciutat i acostar als castellonencs sènior aquesta proposta musical i cultural que han preparat per a ells amb tant d'afecte", ha assenyalat.
El concert, titulat “Amor Infinit”, ha tingut lloc a les 19.00 hores davant d'una Plaça Major plena de gom a gom. Els assistents han gaudit d'un repertori conformat expressament per a homenatjar la gent gran i agrair-los la seua valuosa aportació a la societat. Les veus dels solistes Begoña Sánchez i Albert Oltra han afegit un color especial a algunes de les obres més notòries interpretades per la Banda Municipal.


L'Autogestió dels Pares, la Base per a una Infància Emocionalment Sòlida

El conjunt d'Amics supera un partit d'alta tensió (97-106) i es prepara per rebre el Bisbal Bàsquet en Lliga i el Fuenlabrada en l'eliminatòria de Copa Espanya.

Es duran a terme els actes taurins suspesos a les festes patronals d’octubre a causa de l’alerta taronja, amb una massiva participació prevista.

La regidora de Festes, Noelia Selma, destaca que l'objectiu és transmetre l'alegria del Nadal amb el nom de Castelló arreu del món.

La Jornada Solidària Es Va Celebrar a la Plaça de la Peixateria i al Grau

El Govern Municipal es compromet a adquirir un total de cinc habitatges abans de final d'any per ampliar el parc municipal.