El cicle Bocabadats torna a Benicarló amb teatre, dansa, música i tallers familiars

    El programa inclou cinc espectacles gratuïts, excepte un, a més de tallers i visites al Poblat Iber del Puig de la Nau.

    02/10/2025RedaccióRedacció
    portada_fullet_q
    Benicarló acull una programació cultural per a xiquets i famílies amb el cicle Bocabadats


    Benicarló torna a apostar per la cultura familiar amb una nova edició del cicle de teatre infantil Bocabadats, presentat per la Regidoria d’Arts Escèniques. Una proposta ja consolidada que omplirà de màgia i imaginació els mesos d’octubre, novembre i desembre amb espectacles, tallers i activitats per a tota la família.

    Enguany, la programació inclou cinc espectacles adreçats al públic infantil i familiar, que combinen música, titelles, dansa, màgia i experiències sensorials. El cicle arrancarà el dissabte 4 d’octubre als Jardins del MucBe amb En la boca del lobo, de la companyia Titiriteros de Binéfar.

    El 9 d’octubre, per a commemorar la diada del Nou d’Octubre, la companyia Marea Danza presentarà Roda, una proposta plena d’energia i tradició. El 18 d’octubre arribarà Colors, de L’Autèntica, un muntatge sensorial que juga amb la llum, el so i el moviment.

    Ja al mes de novembre, el dia 22 es representarà Clic, de JM Gestió Teatral, i el 29 de novembre serà el torn de Xup-xup, de Factoría Los Sánchez i Imaginary Landscape, una original proposta gastronòmica i teatral que serà l’únic espectacle de pagament (5 euros). La resta d’activitats són d’accés gratuït.

    Les entrades gratuïtes es podran recollir al MucBe a partir del dimarts anterior a cada espectacle, amb un màxim de sis per persona. Per a En la boca del lobo no serà necessari retirar entrada prèvia.

    En paral·lel, s’han organitzat tallers familiars que començaran este dissabte amb una activitat sobre escriptura a l’edat mitjana. Altres tallers tractaran temes com els colors utilitzats pels ibers (11 d’octubre), l’elaboració del vi de Carlon (29 de novembre) o dones científiques (20 de desembre).

    Finalment, també s’han programat visites dinamitzades al Poblat Iber del Puig de la Nau els dies 19 d’octubre i 7 de desembre, per tal de completar una oferta cultural que combina història, tradició i creativitat.

     


    El més vist