
Castelló rep a més de 90 participants del Congrés Internacional CODILI
Redacció
L’Ajuntament de Castelló ha donat la benvinguda als més de 90 participants del Congrés Internacional de Corpus Diacrònics en Llengües Iberorromàniques (CODILI), una trobada acadèmica que se celebra aquests dies a la Universitat Jaume I i que reuneix professionals i investigadors de diverses ciutats d’Espanya.
La regidora de Turisme, Arantxa Miralles, ha rebut els assistents en el saló de plens de l’Ajuntament, on ha destacat la importància d’acollir esdeveniments d’este tipus per a la projecció de Castelló com a destí de primer nivell. “El turisme de congressos genera un impacte molt positiu en l’economia local, especialment en sectors com l’hostaleria i la restauració”, ha subratllat.
Amb l’objectiu d’apropar-los a la riquesa cultural i patrimonial de la ciutat, el Patronat Municipal de Turisme ha organitzat per als congressistes una visita guiada pels principals punts d’interés de Castelló. A més, se’ls ha entregat un pla detallat amb l’oferta turística, cultural i d’oci disponible durant la seua estada.
Miralles ha ressaltat que “apostar pel turisme de reunions i congressos ens permet donar a conéixer la nostra ciutat a visitants que, a més de participar en trobades acadèmiques, descobrixen l’atractiu de Castelló i es convertixen en ambaixadors del nostre destí”.


Les Alqueries presenta esta nit a Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Les Alqueries es bolca amb la presentació de Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

La Conselleria de Sanitat reobrirà este estiu el consultori auxiliar de la Marjaleria

L'EASD Castelló obri la inscripció per a les proves d'accés dels estudis de Disseny i Arts Plàstiques del curs 2026-2027



