350 persones participen en la XVII Trobada ‘Una mar per a tots’ de COCEMFE Castelló i el RCN Castelló

    El Reial Club Nàutic de Castelló ha sigut l'escenari d'un nou èxit de participació amb batejos de mar, activitats aquàtiques i concursos.

    05/10/2025RedacciónRedacción
    grupo2
    L'esdeveniment va comptar amb sorpreses com l'espectacle del Mag Pinchito i l'animació temàtica de personatges de l'univers Star Wars i superherois.

    El Reial Club Nàutic de Castelló acull una jornada de diversió i inclusió per a persones amb discapacitat i les seues famílies

     L'esperada dissetena edició de la trobada ‘Una mar per a tots’ ha sigut un nou èxit conjunt de participació a Castelló. Al voltant de 350 persones han gaudit de la jornada organitzada per la Federació Provincial de Persones amb Discapacitat Física i Orgànica, COCEMFE Castelló, i el Reial Club Nàutic de Castelló (RCN). La cita també ha acollit nombroses famílies de les persones amb discapacitat, procedents d'associacions i centres docents de tota la província.

    encuentro2

    L'escenari, el RCN Castelló, va acollir diverses activitats aquàtiques. A més de l'habitual bateig de mar gràcies a les embarcacions cedides pels socis, es va celebrar un concurs de pesca, organitzat amb el suport de l'associació Sport Pescador, i es va poder visitar una magnífica exposició de modelisme naval, amb peces elaborades amb gran precisió.

    grupo

    Per a la diversió de tots els assistents, el Mag Pinchito va oferir un espectacle ple de sorpresa i fantasia. Com cada any, una animació temàtica amb personatges de l'univers Star Wars i superherois va aportar un toc de fantasia a la jornada, marcada pel bon ambient.

    encuentro5

    L'esdeveniment va ser possible gràcies al patrocini de l'Autoritat Portuària de Castelló (PortCastelló), la Diputació de Castelló i l'Ajuntament de Castelló, i a la col·laboració d'una llarga llista d'entitats, des de la Unitat Militar d'Emergències (UME) i Salvament Marítim fins a empreses i associacions locals.

    encuentro3

    En el transcurs de la trobada, la jornada va comptar amb la presència d'autoritats com el president de PortCastelló, Rubén Ibáñez, les regidores de Castelló Maica Hurtado (Esports) i Clara Adsuara (Benestar Social), i la directora general de Persones amb Discapacitat, Bárbara Congost, que van ser acompanyades pel president de COCEMFE Castelló, Ximo Nebot, i el vicepresident del RCN Castellón, Guillermo Torres.

     encuentro4
     

    El més vist