
l'Amics perd en el seu debut al Ciutat i el Proinbeni UPB Gandia s'emporta la victòria (80-100)
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
Aquestes proves formen part del projecte CowidWater que porta a terme FACSA en col·laboració amb l’Ajuntament de Nules
28/07/2020 REDACCIÓLes últimes analítiques realitzades per a la detecció de restes de COVID en les aigües residuals de la població de Nules han sigut negatives. Aquestes proves es van portar a terme la setmana passada i formen part del projecte anomenat CovidWater que desenvolupa l’empresa responsable del servei de proveïment d’aigua i del sistema de sanejament i depuració d’aigües residuals de la localitat, FACSA, en col·laboració amb l’Ajuntament de Nules.
Així es pretén "analitzar la presència de material genètic de SARS-Cov-2 en les nostres aigües residuals, de manera que si es detecta aquest material genètic podem generar una alerta primerenca en el municipi sobre la possible presència de persones infectades pel virus”, ha explicat l’alcalde de Nules, David García.
Aquestes proves van començar el passat mes de juny i es fan de manera periòdica. La duració prevista és de 16 setmanes, així doncs amb les mostres realitzades es pot fer un seguiment detallat de la situació de les aigües residuals de la població per poder prevenir contagis.
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La mostra, organitzada per l'ATC, arriba per primera vegada a l'Emblemàtic Edifici Moruno fins al 24 d'octubre.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.