
L’alcaldessa assisteix al castell de focs artificials amb motiu de la celebració del 9 d’Octubre
Redacció


L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha assistit esta nit a la explanada de l’Auditori de Castelló, on la Pirotècnia Hermanos Caballer ha disparat un espectacular castell de focs artificials com a preludi dels actes commemoratius del 9 d’Octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.
La primera edil ha compartit aquest acte festiu amb la delegada del Govern a Castelló, Susana Fabregat, la regidora de Festes, Noelia Selma, el president de la Junta de Festes, Raúl Collazos, així com amb les Reines de les Festes de Castelló, Clara Sanz i Ana Colón, i les seues Corts d’Honor.
Centenars de castellonencs i castellonenques s’han donat cita per a gaudir d’un dels espectacles més esperats de la vespra del 9 d’Octubre, organitzat per la Generalitat Valenciana dins de la programació d’actes per a celebrar el dia gran del poble valencià.
L’alcaldessa ha destacat “l’orgull i la il·lusió de compartir amb tota la ciutadania una nit plena de color, música i emoció, que uneix a tots els valencians en la commemoració de la nostra identitat i la nostra història”.


Castelló reconeix l’AVL i Mateu Rodrigo Lizondo amb els Premis Valencià de l’Any

Castelló celebra el Nou d’Octubre amb les tres cultures i un homenatge a Els Dansants

Una plaça Major abarrotada acompanya la Banda Municipal en el concert del Nou d’Octubre

La família Palomo Traver dona una pintura de 1938 al patrimoni de la Mare de Déu del Lledó


