
Una setmana més, seguim l’actualitat del Bisontes Castellón FS amb Regina Ballester
Redacció
En esta ocasió, Regina Ballester ha conversat amb Juan Carlos Moreno, responsable de la secció femenina del club, qui ha fet un repàs a la trajectòria de l’equip i als objectius per a esta temporada, marcada per la il·lusió, el treball i la consolidació del projecte femení dins de l’entitat.
Moreno ha destacat “l’esforç i compromís de les jugadores, que són un exemple de dedicació i passió pel futbol sala”, i ha agraït el suport constant del club i de l’afició, que cada cap de setmana anima des de la grada del Ciutat de Castelló.
A més, hem comptat amb la presència d’un dels joves talents de la cantera del Bisontes, Frank, que representa el futur d’un club que aposta decididament pel planter i la formació esportiva des de les categories inferiors. El jove jugador ha compartit la seua experiència dins de l’entitat, destacant “l’ambient familiar i el treball en equip” com a claus per a créixer tant a nivell esportiu com personal.
Amb este espai, TVCS continua donant visibilitat a les entitats esportives de Castelló i al treball de tants tècnics, entrenadors, jugadores i jugadors que fan gran el nom del nostre esport.


Les Alqueries presenta esta nit a Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Les Alqueries es bolca amb la presentació de Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Castelló desplegarà una gran programació científica, cultural i familiar per a l'eclipsi total de Sol del 12 d'agost

La Conselleria de Sanitat reobrirà este estiu el consultori auxiliar de la Marjaleria



