
Èxit Gastronòmic, El Reconegut Xef Cristian Granero Brilla Amb un 'Showcooking' a la Plaça Maria Agustina
Reconeixement a l'Alta Cuina, L'Esdeveniment s'emmarca en el 'Mes de l'Arròs'
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
13/10/2025
Redacció
El Centre Aragonés de la ciutat de Castelló ha celebrat el dia de la seua patrona, la Verge del Pilar, amb la tradicional missa baturra i ofrena floral. La festivitat ha comptat amb una important representació municipal, encapçalada pel regidor d'Hisenda, Recursos Humans i Ocupació, Juan Carlos Redondo, que enguany ha exercit com a pregoner de les festes de l'entitat.
A la celebració també s'han sumat la regidora de Turisme, Arantxa Miralles, i la regidora de Festes, Noelia Selma, al costat de les Reines de les Festes de Castelló i la seua Cort d’Honor.
El regidor Redondo va posar en valor els vincles que uneixen aragonesos i castellonencs. “Hui acompanyem als amics del Centre Aragonés en el seu moment gran, el Dia de la seua patrona, la Verge del Pilar. Volem mostrar-los tot el nostre afecte i posar en valor els 105 anys d'història d'aquesta entitat a Castelló, sumant i aportant tant a la vida social, cultural i folklòrica de la nostra ciutat”, va afirmar.
L'edil va recordar, a més, que l'any passat l'Ajuntament de Castelló va atorgar al Centre Aragonés el Corbatí d'Honor pel seu centenari, lliurament que es va retardar a causa de la pandèmia.
Finalment, Redondo es va dirigir a les reines María Gual Cubillas i Paula Bonaque Pastor per a lloar la seua tasca de representació de l'entitat i l'orgull que suposa compartir les senyes d'identitat aragoneses a la ciutat, i va felicitar el president del Centre, José Antonio Lázaro, per la seua constant labor al capdavant de l'entitat.

Reconeixement a l'Alta Cuina, L'Esdeveniment s'emmarca en el 'Mes de l'Arròs'

El programa d’obres i serveis ascendeix a 32,5 milions per als exercicis 2026-2027

El consistori destina 900 euros en premis per a incentivar el comerç local

Benjamín Garcés, fundador i CEO, exposa els avanços i reptes de les dues empreses tecnològiques

Adéu a Escorpió, Com Influirà la Lluna Creixent en Viatges, Decisió i Projectes de Futur

L’herència de Stephen King i l’ombra del cinema de Fincher en la seua narrativa