La Diputació i la Cambra Convertixen Castelló en l’Epicentre de la Innovació i la Transformació Empresarial amb Smart Week

    L'esdeveniment de tres dies acosta al teixit empresarial els últims avanços en adaptació als reptes de la nova economia.

    15/10/2025RedaccióRedacció
    Smart Week 2025 (1)
    El diputat Vicente Pallarés valora la col·laboració públic-privada com a "necessitat" per impulsar el potencial de les empreses de Castelló.

    La Diputació Provincial de Castelló i la Cambra de Comerç han unit forces per a convertir la capital de la Plana en l'epicentre de la innovació, el talent i la transformació empresarial a través de la Smart Week 2025, un esdeveniment que se celebra del 14 al 16 d'octubre.

    El diputat de Promoció Econòmica de la institució provincial, Vicente Pallarés, ha participat en la inauguració d'aquesta trobada i ha emfatitzat la importància de la col·laboració: “Les sinergies entre el sector públic i el privat són una necessitat per a millorar la competitivitat de les empreses”.

    Pallarés ha incidit en el moment "desafiador" actual, en el qual "la digitalització ja no és una opció, sinó una realitat, i en el qual la sostenibilitat ha passat de ser un valor afegit a ser un requisit essencial". Per això, la Smart Week és fonamental, ja que ajuda a "convertir la teoria en acció i la inspiració en resultats".

    Per la seua banda, la presidenta de la Cambra de Comerç de Castelló, M.ª Dolores Guillamón, ha destacat les oportunitats de la província: “Comptem amb sectors potents, una base industrial sòlida, un ecosistema emprenedor en creixement i un talent jove cada vegada més preparat”. Guillamón ha reafirmat el paper de la Cambra com a "aliat" de les empreses en el seu procés d'adaptació.

    La jornada inaugural ha comptat amb la conferència d'Andrea Vilallonga, coach de comunicació i imatge, qui ha abordat les claus per a "Comunicar amb impacte, influir amb intenció". Aquesta sessió ha convidat els 550 assistents registrats l'any passat –una xifra que s'espera superar– a reflexionar sobre la importància de comunicar amb propòsit i coherència.

    La programació continuarà dimecres amb la conferència de José Luis Crespo (Quàntum Fractura) sobre el canvi climàtic, i tancarà dijous 16 amb Pep Martorell (Barcelona Supercomputing Center), que abordarà la Intel·ligència Artificial. A més de les ponències principals, cada jornada inclou una taula redona amb alts càrrecs d'empreses referents del sector, fomentant la connexió i l'intercanvi de coneixements.

     
     

    El més vist