
Prediccions i rituals: l'amor i l'Any Nou Xinès marquen l'agenda esotèrica a Castelló
Les expertes Nekane i Elena revelen les claus astrals per a un Sant Valentí ple de passió
L'actuació ràpida de la Policia ha frustrat sis intents d'ocupació d'habitatges i un d'una nau industrial, repartits pels districtes nord, sud i oest.
22/10/2025
Redacció
En les últimes setmanes, la ràpida actuació de la Policia Local de Castelló ha evitat un total de set intents d'ocupació il·legal d'immobles en diferents punts de la ciutat. Sis d'aquests casos corresponien a habitatges i un a una nau industrial. Cinc s'han registrat en el districte nord, un en el districte sud i un altre en el districte oest.
Antonio Ortolá, regidor de Seguretat i Emergències, ha assenyalat que “la intervenció dels nostres agents ha sigut decisiva en aquests set casos, destinada a protegir la propietat privada enfront d'ocupacions il·legals. La Policia Local actua amb rapidesa i professionalitat, sempre dins de la legalitat, per a protegir els drets dels ciutadans i garantir la seguretat en el nostre municipi".
El regidor ha volgut traslladar el seu agraïment a la Unitat de Barris, la secció de Proximitat i al Grup d'Intervenció i Resposta per la seua dedicació i proximitat amb la ciutadania. En aquest sentit, ha indicat que “la protecció de la propietat privada és fonamental, i la labor diària de la nostra Policia reforça la convivència i la tranquil·litat dels nostres veïns".
Ortolá ha subratllat a més que “allí on es produeixen ocupacions il·legals es genera inseguretat i preocupació entre els veïns. Volem deixar clar que Castelló no és un lloc de benvinguda per als delinqüents ni per als qui ocupen habitatges de manera il·legal". El regidor ha insistit en la urgència d'una reforma normativa a nivell nacional que reforce la protecció dels propietaris i permeta una resposta més àgil i eficaç.
Finalment, Ortolá ha destacat la importància de la col·laboració ciutadana: “La Policia Local compta amb el suport dels veïns per a detectar i actuar davant possibles ocupacions. La informació que aporten els ciutadans és clau perquè puguem intervindre amb rapidesa i eficàcia".

Les expertes Nekane i Elena revelen les claus astrals per a un Sant Valentí ple de passió

L’equip va caure per 20-79 davant l’UNES FC Barcelona al Ciutat de Castelló

Marta Barrachina presideix el comité de coordinació al parc d'Oropesa

L’alerta groga continua activa este diumenge fins a les 11.59 hores. Les ratxes van arribar als 170 km/h en diversos municipis

Dispositiu especial de Bombers, Policia Local i Brigades per a restablir la normalitat

L’acte tindrà lloc a les 19 hores al Menador-Espai Cultural, la cita està coorganitzada per la Conlloga Muixeranga de Castelló i la Junta de Festes