
Castelló tanca amb emoció el Meeting Internacional Special Olympics i referma el seu lideratge en esport inclusiu
Més de 500 esportistes de huit països han convertit Castelló en capital europea de l’esport inclusiu.
L'actuació ràpida de la Policia ha frustrat sis intents d'ocupació d'habitatges i un d'una nau industrial, repartits pels districtes nord, sud i oest.
22/10/2025En les últimes setmanes, la ràpida actuació de la Policia Local de Castelló ha evitat un total de set intents d'ocupació il·legal d'immobles en diferents punts de la ciutat. Sis d'aquests casos corresponien a habitatges i un a una nau industrial. Cinc s'han registrat en el districte nord, un en el districte sud i un altre en el districte oest.
Antonio Ortolá, regidor de Seguretat i Emergències, ha assenyalat que “la intervenció dels nostres agents ha sigut decisiva en aquests set casos, destinada a protegir la propietat privada enfront d'ocupacions il·legals. La Policia Local actua amb rapidesa i professionalitat, sempre dins de la legalitat, per a protegir els drets dels ciutadans i garantir la seguretat en el nostre municipi".
El regidor ha volgut traslladar el seu agraïment a la Unitat de Barris, la secció de Proximitat i al Grup d'Intervenció i Resposta per la seua dedicació i proximitat amb la ciutadania. En aquest sentit, ha indicat que “la protecció de la propietat privada és fonamental, i la labor diària de la nostra Policia reforça la convivència i la tranquil·litat dels nostres veïns".
Ortolá ha subratllat a més que “allí on es produeixen ocupacions il·legals es genera inseguretat i preocupació entre els veïns. Volem deixar clar que Castelló no és un lloc de benvinguda per als delinqüents ni per als qui ocupen habitatges de manera il·legal". El regidor ha insistit en la urgència d'una reforma normativa a nivell nacional que reforce la protecció dels propietaris i permeta una resposta més àgil i eficaç.
Finalment, Ortolá ha destacat la importància de la col·laboració ciutadana: “La Policia Local compta amb el suport dels veïns per a detectar i actuar davant possibles ocupacions. La informació que aporten els ciutadans és clau perquè puguem intervindre amb rapidesa i eficàcia".
Més de 500 esportistes de huit països han convertit Castelló en capital europea de l’esport inclusiu.
Les actuacions, dotades amb 8,2 milions d’euros, inclouen cinc vies rurals del municipi greument danyades per les pluges.
El municipi reconstrueix els danys del temporal gràcies a la col·laboració institucional i a la solidaritat local.
L’Ajuntament busca coordinar esforços entre entitats, associacions i persones voluntàries
Descobreix les característiques dels signes segons el teu mes de naixement, i arriba el moment de netejar casa
L'esdeveniment, que es disputa al Panoràmica Golf de Sant Jordi, reuneix els millors professionals nacionals i reforça la marca "Castelló Escenari Esportiu".