
Tres Nous Membres amb Sòlida Trajectòria Festera S'incorporen a la Junta de Festes de Castelló
Redacció


La Junta de Festes de Castelló, presidida per Raúl Collazos, ha anunciat la incorporació de tres nous membres per designació directa, David Edo Chabrera, Rafael Quiroga Alegre i Alejandro Navarro Canós. Aquesta decisió respon a l'objectiu de reforçar els equips de treball amb l'experiència i el compromís de cara a l'organització de les pròximes festes de la Magdalena 2026.
Els tres designats comparteixen una sòlida trajectòria festera i un compromís demostrat amb les tradicions de la ciutat, amb experiència en labors directives i participació en múltiples col·lectius.
Perfil dels Nous Integrants
David Edo Chabrera: Castelloner apassionat de les festes fundacionals, va iniciar la seua vinculació al món gaiater amb la Gaiata 19 i la 6. Després d'una absència temporal, va reprendre la seua activitat i, des de fa dos anys, forma part activa de la Gaiata 18 “Cremor”. La seua trajectòria reflecteix la flama viva de la Magdalena.
Rafael Quiroga Alegre: Compta amb una extensa participació en col·lectius festers i religiosos. És membre de la Germandat dels Cavallers de la Conquesta (on ha estat Alferes) i de la Molt Il·lustre Confraria de la Puríssima Sang de Jesús (actualment cofrade arxiver). També ha estat Clavari de l'Associació Cultural Festes de Carrer Santa Bàrbara i va exercir la presidència de la Gaiata 9 entre 2015 i 2017.
Alejandro Navarro Canós: Ha desenvolupat una intensa activitat en diversos àmbits festers, havent estat president dels sectors gaiaters 2, Fadrell, i 7, Cor de la Ciutat. Ha format part dels Cavallers Templers de Castelló (com a cavaller, gonfanó i tresorer) i té una gran implicació en el món confrare (Germandat de Pau i Caritat, Cofraria de Lledó) i en l'Associació Misteri de Castelló.
La incorporació d'aquests perfils reforça el caràcter plural i col·laboratiu de l'equip que treballa ja en la preparació de les festes majors.




L'UJI desenvolupa una plataforma de realitat virtual per entrenar la intubació orotraqueal

Vint joves rehabiliten espais de l'Ermitori de la Mare de Déu de Gràcia dins del programa Talent Jove, finançat per LABORA amb 565.000 euros

El Benicarló fitxa 211 centímetres de talent: Rokas Gadiliauskas serà el nou gegant de la pintura

El PPCS destaca la inversió de 2,2 milions d'euros per climatitzar les aules dels centres públics de Castelló


