Halloween Arriba de Nou a Nules amb el Passatge del Terror Inspirat en SAW i Novetats per als Més Menuts

    El "Passatge del Terror" celebra la seua quarta edició amb una alta demanda d'inscripcions, obligant la Regidoria de Joventut a afegir sis grups extra i allargar l'horari fins a les 00.30 h.

    30/10/2025RedaccióRedacció
    IMG-20251029-WA0013
    Nules celebrarà de nou Halloween amb una completa programació que es desenvoluparà el pròxim divendres 31 d’octubre, posant el focus tant en la joventut com en els més menuts del municipi.

     L'activitat central per als joves, el "Passatge del Terror", es consolida en la seua quarta edició com una "tradició imprescindible", segons la regidora de Joventut, Blanca Silvestre. Davant l'alta demanda d'inscripcions, la regidoria ha fet un esforç organitzatiu per ampliar l'oferta amb sis grups addicionals i allargar l'horari fins a les 00.30 hores. El recorregut s'iniciarà a les 18.00 hores.

    Immersió en l'Univers SAW
      L'edició d'enguany arriba amb una ambientació inspirada en la mítica saga cinematogràfica SAW, buscant oferir una experiència més intensa i immersiva. Els participants hauran d'endinsar-se en un laberint d'escenaris inquietants, proves psicològiques i enigmes.

    "Any rere any augmenta la participació, i enguany hem volgut anar més enllà: ampliar grups, allargar l'horari i introduir una temàtica cinematogràfica per oferir una experiència totalment nova", ha destacat Silvestre. L'activitat, que combina escenografia, il·luminació i interpretacions teatrals, forma part del programa "Dissabtes al Casal" i del Pla Jove de Nules 2025-2026 com a opció d'oci alternatiu i segur.

    IMG-20251029-WA0026

     Novetat, Halloween al Mercat per als Infants
      Com a novetat, enguany els més menuts també seran protagonistes amb "Halloween al Mercat", una programació organitzada per la regidoria d'Infància i l'alumnat del certificat de Comerç del programa T’Avalem.

    Els infants podran gaudir de la ruta "Truc o Tracte", visitant comerços locals adherits (Fran Mira, Tinta China, Maduixeta Kids, Clip i Foto Nules) per aconseguir el segell d'un passaport i llaminadures. En acabar la ruta, la festa es traslladarà al mercat municipal (de 17.30 a 20.00 hores), on hi haurà,contacontes,castell unflable,tres tallers temàtics de Halloween, un photocall terrorífic.
    La regidora d'Infància, Rosa Ventura, ha destacat que aquesta programació permetrà als xiquets "gaudir d'una vesprada especial, carregada d'aventures i misteri d'acord a la seua edat".

     IMG-20251029-WA0021
     


     

    El més vist