
El Diputat provincial de Residus,, ha visitat els estudis de TVCS per a abordar, entre altres temes, la gestió de la nova taxa de recollida de residus
L'esdeveniment, que se celebrarà el pròxim diumenge 2 de novembre al Parc Guitarrista Manuel Babiloni, acollirà 13 curses i serà la seu del Campionat Autonòmic de Clubs Federats i Escolar.
30/10/2025
Redacció
L'Ajuntament de Castelló ha acollit la presentació oficial del XLV Cross Ciutat de Castelló, una de les proves de camp a través més consolidades del calendari autonòmic, que es disputarà el pròxim diumenge 2 de novembre al Parc Guitarrista Manuel Babiloni (junt a l'Auditori).
En l'acte han participat la regidora d'Esports, Maica Hurtado, juntament amb representants del Club d'Atletisme Playas de Castellón (entitat organitzadora), i atletes internacionals com Thierry Ndikumwenayoi Rodrigue Kwizera.
Maica Hurtado ha destacat que el Cross Ciutat de Castelló és una de les grans cites del calendari local i autonòmic, i un exemple del compromís de la ciutat amb la vida activa: “Seguim apostant per totes les disciplines i per tots els esdeveniments, grans i xicotets, que dinamitzen Castelló i fomenten la vida activa”.
Festival de l’Atletisme
La prova és la més antiga del calendari autonòmic i acollirà al voltant de 1.200 atletes, des de la categoria sub-8 fins a màster. Es celebraran 13 curses al llarg del matí del diumenge, a partir de les 10:00 hores. Els recorreguts variaran entre els 900 i els 7.200 metres.
A més del Cross Ciutat de Castelló, la jornada serà l'escenari del Campionat Autonòmic de Clubs Federats i del Campionat Autonòmic de Clubs Escolar, convertint Castelló en epicentre de l'atletisme valencià.
Toni Escrig, president del Playas de Castellón, ha definit l'esdeveniment com una "autèntica festa de l'esport, oberta a totes les edats i categories".

Per la seua banda, Pepe Ortuño, director tècnic del club, ha subratllat que un dels grans atractius serà la participació de Rodrigue Kwizera, atleta del club que ve de firmar la cinquena millor marca de tots els temps en la Mitja Marató de València.

El Diputat provincial de Residus,, ha visitat els estudis de TVCS per a abordar, entre altres temes, la gestió de la nova taxa de recollida de residus

El conjunt d'Amics supera un partit d'alta tensió (97-106) i es prepara per rebre el Bisbal Bàsquet en Lliga i el Fuenlabrada en l'eliminatòria de Copa Espanya.

La competència pel prestigiós Concurs de Mascletaes Ciutat de Castelló obliga a la celebració d'un sorteig públic per seleccionar les set empreses participants.

La vicepresidenta provincial, María Ángeles Pallarés, visita la Jana per comprovar l'èxit d'aquest servei impulsat pel Govern Provincial per garantir la seguretat i evitar robatoris en els municipis més petits.

La Regidoria de Consum organitza les visites, en col·laboració amb la Confraria de Pescadors, per acostar el món del mar i l'alimentació saludable a 15 centres educatius.

L'Ajuntament rep 150.000 euros per a un projecte pioner que uneix esport, natura i sostenibilitat, consolidant-se com a referent rural.