
Roger Fàbrega i Maxi Andreatta visiten TVCS per a analitzar l'actualitat de l’Amics Castelló
Redacció


Durant l'entrevista, es va abordar la recent derrota en lliga a casa enfront del Spanish Basketball Academy (67-76), destacant el mal tercer període com a factor determinant del resultat. Maxi Andreatta, el jugador més alt de la plantilla amb 2,10 metres, va compartir la seua experiència al club i la seua trajectòria professional després de formar-se a la universitat als Estats Units i jugar en lligues d'Argentina, Còrdova i Elx.
Per la seua banda, Roger Fàbrega, un jove talent de 20 anys forjat en el planter del Barça i Internacional Sub-20 amb la selecció espanyola (on va ser el segon màxim assistent de l'Europeu de Grècia), va oferir la visió d'un director de joc amb projecció internacional.
Triomf en Copa i pròxim repte en lliga
No tot van ser anàlisis de derrotes. Els jugadors van celebrar la recent classificació per als huitens de final de la Copa Espanya, aconseguida després d'una vibrant victòria intersetmanal a casa contra el Reina Proteínas Clavijo (93-88). Aquest triomf els enfrontarà al Fuenlabrada, un potent equip de Primera FEB, una categoria superior.
El pròxim compromís ineludible per a l’Amics Castelló serà aquest diumenge a les 12:00 hores de nou al seu feu, on buscaran rescabalar-se de la derrota anterior davant el CB Saragossa.




AVA-ASAJA reclama a la CHJ la neteja dels barrancs després dels danys provocats per l'incendi de la Serra d'Espadà

Ajuntament i Subdelegació reforçaran la seguretat a la N-340 amb més controls i l'estudi d'un radar

Castelló col·laborarà en la reforestació de les zones afectades per l'incendi de la Serra d'Espadà

La Generalitat mobilitza 67 milions d'euros en ajudes per als afectats per l'incendi de la Vall d'Uixó


