
El pressupost del Patronat Municipal de Festes creix quasi un 20% respecte a 2023 i supera els 2,6 milions d’euros en 2026
La inversió municipal augmenta en més de 330.000 euros i reforça la qualitat i continuïtat del calendari festiu
El Govern Municipal es compromet a adquirir un total de cinc habitatges abans de final d'any per ampliar el parc municipal.
14/11/2025
Redacció
El regidor portaveu de l'equip de govern, Vicent Sales, ha informat de l'aprovació per part de la Junta de Govern Local (JGL) de l'adquisició de dues vivendes amb l'objectiu d'ampliar el parc municipal de vivenda social.
"En concret, es tracta d'una vivenda situada al carrer Manuel Bellido, per import de 106.726,90 euros, i una altra al carrer Mestre Caballero, per 141.052,10 euros", va detallar Sales.
El portaveu ha recordat que "aquestes dues noves vivendes se sumen a l'aprovació de l'adquisició de la setmana passada i s'emmarquen en el total de les cinc vivendes socials que l'equip de Govern s'ha compromés a comprar abans de finalitze l'any". Per a aquesta comesa, es compta amb un pressupost rècord d'1,5 milions d'euros.
Vicent Sales va ratificar "el compromís del Govern que dirigeix l'alcaldessa, Begoña Carrasco, per fer de la vivenda una prioritat, sent aquesta la legislatura de la vivenda a Castelló".
Modificació del Pla General Estructural (PGE)
La Junta de Govern Local ha aprovat dues modificacions puntuals del Pla d'Ordenació Estructural instades per resolucions judicials. La Modificació Puntual núm. 1/2025 aprova la reclassificació com a sòl urbà de l'àmbit situat entre l'avinguda Alcora, el barranc del Riu Sec de Borriol i el límit de l'AP-7. El portaveu Vicent Sales va explicar que aquesta sentència dóna la raó als veïns de la Cuadra Natora, les expectatives dels quals de sòl urbanitzable van ser truncades pel govern anterior (PSOE i Compromís) per "abaratir el cost al propi Ajuntament".
Sales ha recordat que l'actual equip de Govern "ja s'havia compromés amb els veïns a incrementar el preu de l'expropiació a un valor més pròxim a un preu de mercat". A més, s'ha aprovat la Modificació Puntual núm. 2/2025, relativa a l'eliminació de la protecció del “Maset Navarro”, catalogat en la secció de patrimoni cultural arquitectònic.

La inversió municipal augmenta en més de 330.000 euros i reforça la qualitat i continuïtat del calendari festiu

Més de 275 persones participen en una cursa solidària a benefici de l’associació “Sofía, la princesa guerrera”

Alumnat i docents celebren la fi del primer trimestre amb teatre, nadales i el tradicional repartiment de joguets.

La Generalitat reforça l'Atenció Primària i la Salut Mental amb 600 places de Medicina de Família i 87 de Psicologia Clínica.

Castelló acomiadarà 2025 amb campanades a la Porta del Sol i al Grau, cotillons infantils i el repartiment de 4.800 bosses de clementines

La campanya es desenvoluparà fins al 6 de gener en diferents punts de la ciutat per a garantir la seguretat viària