
Nules Inverteix Quasi 300.000 Euros en la Renovació de la Gespa del Camp de Futbol 11 amb Tecnologia Sense Microplàstics
Redacció
L’Ajuntament de Nules ha realitzat una inversió de 284.730,18 euros en la renovació de la gespa i del sistema de reg del camp de futbol 11 de l’Estadi de Futbol Noulas “Antonio Pérez Balada”. Aquesta actuació, finançada íntegrament amb recursos municipals, posiciona Nules com a pioner a la província de Castelló en adoptar la nova normativa europea que prohibirà la comercialització de microplàstics en el farciment granular de la gespa artificial a partir de l’any 2031.
El regidor d’Esports, Gabriel Torres, ha destacat que, amb aquesta nova actuació, la gespa dels camps de futbol 11 i 8 de l’Estadi “està completament renovada, de manera que Nules és el primer municipi de la província, i un dels primers de tota la Comunitat Valenciana, a comptar amb la gespa dels seus camps de futbol totalment homologada”.
Cal recordar que, a finals de l’any passat, ja es va renovar la gespa del camp de futbol 8 amb una inversió municipal de 48.000 euros. Així, el consistori ha destinat un muntant total de 332.730,18 euros en la renovació de tota la superfície.
Gespa Sostenible amb Farcit de Blat
La principal característica d'aquesta gespa artificial és l’eliminació de microplàstics i l’aposta pel respecte al medi ambient, ja que compta amb un farcit de blat com a component principal, avançant-se a la normativa europea.
A més de la gespa, s’han portat a terme altres millores a l’Estadi, com ara:
Millora de la megafonia de la graderia (6.108,93 euros).
Substitució de seients de la graderia (1.784,75 euros).
Substitució de la il·luminació de dues torres a tecnologia LED, amb una inversió de 21.810,31 euros, que permetrà un estalvi d’energia.
Des de la regidoria d’Esports es destaca l’esforç econòmic fet pel consistori per a que l’Estadi de Futbol Noulas “Antonio Pérez Balada” es trobe en les millors condicions per als esportistes locals.



Les Alqueries presenta esta nit a Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Les Alqueries es bolca amb la presentació de Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Castelló desplegarà una gran programació científica, cultural i familiar per a l'eclipsi total de Sol del 12 d'agost

L'EASD Castelló obri la inscripció per a les proves d'accés dels estudis de Disseny i Arts Plàstiques del curs 2026-2027



