
Torreblanca Impulsa la Recarga Elèctrica Amb Nous Punts a Capicorb i Plaça Espanya
Redacció


Torreblanca continua avançant en la seua estratègia per a una mobilitat més sostenible amb la posada en marxa dels nous carregadors elèctrics instal·lats a l'avinguda Capicorb. Aquests dispositius ja estan operatius i s'afegiran als que, previsiblement la setmana vinent, estaran disponibles a la plaça Espanya, ampliant així la xarxa de recàrrega pública en punts estratègics del municipi.
L'alcaldessa, Tania Agut, ha subratllat la importància d'aquesta actuació: "Volem que Torreblanca siga un referent en sostenibilitat i que els qui aposten per un vehicle elèctric tinguen totes les facilitats."
Els punts de recàrrega són de darrera generació, dissenyats per a ser senzills d'operar, permetre un procés de càrrega ràpid i oferir un cost especialment econòmic, segons ha indicat l'Ajuntament.
Com a mesura d’impuls per a fomentar la seua utilització, l'empresa adjudicatària ha anunciat que el servei serà completament gratuït durant el primer mes des de la seua posada en funcionament. Després d’aquest període promocional, els usuaris podran abonar les recàrregues de manera senzilla mitjançant targeta bancària. "Hem intentat que l'accés a aquests carregadors siga el més fàcil possible", ha conclòs l'alcaldessa.


Nules prepara Halloween amb una festa infantil, misteri al Casal Jove i un taller de panellets

El GAL Maestrat Plana Alta completa tres jornades per millorar la coordinació municipal

El torneig de golf de Síndrome de Down Castellón recaptarà fons per a l’ocupació amb suport

Castelló suspén les activitats festives municipals del 29 al 31 d’octubre pel dol oficial


