
Temperatures màximes lleugerament més altes al terç nord, incloent Castelló i zones del nord d’Alacant.
L'Associació Antián Transforma l'Art Plàstic en Fons per a la Investigació de la Deficiència d'ADSL
24/11/2025
Redacció
L'Impacte Solidari de l'Art Plàstic a la Capital
Castelló es converteix en l'epicentre d'una iniciativa cultural i solidària imprescindible. L'Associació Antián ha organitzat l'exposició "Perquè la Raresa Mereix Esperança", una mostra d'art plàstic que utilitza la creativitat com a motor de canvi. La totalitat dels fons recaptats es destinarà íntegrament a la investigació de la Deficiència d’Adenilsuccinat Liasa (ADSL), una malaltia ultrarara que necessita un impuls urgent.
Una Cita Ineludible a la Fundació Dávalos-Fletcher
La Sala d'exposicions de la prestigiosa Fundació Dávalos-Fletcher serà el punt de trobada per a aquesta causa. La mostra s'obrirà al públic fins al 30 de novembre de 2026, oferint deu dies per gaudir de l'art amb un propòsit clar. Convidem tota la ciutadania a marcar aquesta data al calendari i a participar activament en aquesta lluita.
Descobreix Tots els Detalls de la exposició al Nostre Reportatge
Avui, el nostre programa us oferirà un reportatge exclusiu que no només us submergirà en el món d'aquesta exposició, sinó que també us acostarà a la realitat de la Deficiència d'ADSL i la importància vital de la investigació que s'està duent a terme. Coneixereu els testimonis i la tasca incansable d'Antián per donar veu a aquestes malalties.
No us perdeu el nostre reportatge especial d'avui, on podreu veure un avanç de les obres i entendre la profunditat d'aquesta causa. Us convidem a tots a visitar l'exposició a la Fundació Dávalos-Fletcher del 21 al 30 de novembre de 2026! Teniu una oportunitat única de contribuir a la investigació mentre gaudiu d'una mostra d'alt nivell.

Temperatures màximes lleugerament més altes al terç nord, incloent Castelló i zones del nord d’Alacant.

Divendres 9 de gener, a les 20.30 h, el Gran Casino de Vila-real acollirà l’acte més il·lusionant dels pròxims mesos: el nomenament de la reina de les festes 2026 i la presentació de la seua cort d’honor.

Castelló ha viscut un Nadal ple d'activitat, il·lusió i participació ciutadana, amb un balanç positiu en totes les propostes organitzades per l’Ajuntament i les regidories de Turisme, Festes i Cultura.

El Rei Carnestoltes apareix com el déu de la mar que arriba de festa al Grau, mentre l’emblemàtic peix del districte inunda els carrers de color, alegria i confeti.

Avui dijous, Benicarló inicia la 33a edició de la festa amb un esdeveniment gastronòmic que reunirà els 28 restaurants participants.

La guanyadora infantil Isella López participa hui en TVCS junt amb representants del Banc de Sang