
Candela Anglés defensa a Castelló un govern que “dona solucions mentre altres només generen soroll”
Redacció
La diputada autonòmica del PPCV i regidora de Càlig, Candela Anglés, ha visitat els estudis de TV Castelló per analitzar l’actualitat política i els reptes de la província. Durant l’entrevista, Anglés ha assegurat que “Castelló guanya amb un president com Juanfran Pérez Llorca”, del qual destaca “la sensibilitat pel territori i la voluntat d’impulsar una fiscalitat més justa, solucions al problema de l’habitatge i mesures per a frenar l’encariment de la cistella de la compra”.
Segons la diputada, el nou Consell ha situat la província al centre de les polítiques autonòmiques, impulsant accions “que la ciutadania nota en el dia a dia”.
Cajers garantits al món rural
Una de les qüestions destacades de l’entrevista ha sigut la situació dels cajers automàtics als pobles de l’interior. Anglés ha explicat que el Consell ha hagut de “solucionar un contracte mal gestionat pel PSOE que impedia renovar les ajudes i posava en risc un servei essencial per a desenes de municipis”.
La nova fórmula, segons la diputada, “no sols assegura el manteniment dels cajers, sinó que permet ampliar el nombre de pobles beneficiaris”. Per a Anglés, garantir este servei “és una qüestió de dignitat territorial i d’igualtat d’oportunitats entre el món rural i l’urbà”.
“Uns menteixen, altres treballen”: pressupostos de la Diputació
Preguntada pel pressupost provincial, Anglés ha destacat que la Diputació de Castelló ha aprovat 216 milions d’euros per a 2026, uns comptes que “garanteixen des del primer minut el Fons de Cooperació i el Pla Impulsa”, fonamentals —diu— per donar estabilitat als municipis i fomentar l’activitat econòmica.
En canvi, ha criticat que “el Govern d’Espanya porte tres anys sense aprovar pressupostos”, una situació que considera “greu i perjudicial per a l’arribada d’inversions”.
La diputada ha tancat l’entrevista amb un missatge de compromís: “Seguirem treballant per garantir serveis, estabilitat i oportunitats. Castelló té futur i el defensarem amb fermesa”.


El Grau recupera la carrossa mitològica de Neptú per a la Cavalcada de la Mar de Sant Pere

La Diputació impulsa un portal digital per a difondre el patrimoni documental dels municipis de Castelló
La nova plataforma permet consultar en línia els fons documentals de nou arxius municipals de la província

Nules presenta el conte ‘Fem la barraqueta!’ per a divulgar entre els més menuts la tradicional Festa de les Barraquetes

L'astrofísic Héctor Socas protagonitzarà este dissabte una nova conferència al Planetari de Castelló



