Torreblanca Viu la Màgia del Nadal i Reforça el Turisme, la Cultura i el Comerç Local amb Més d'un Mes d'Activitats

    L'Ajuntament Combina Tallers, Tradició (Pessebre Mestresses de Casa) i Tardeos per Ser un "Referent Nadalenc" a la Comarca

    06/12/2025RedaccióRedacció
    Cartel programación Navidad Torreblanca
     L'Encesa Oficial de Llums Marca l'Inici de l'Agenda Festiva

     L'Ajuntament de Torreblanca ha presentat, la seua ambiciosa programació nadalenca sota el lema "Viu la màgia del Nadal". L'agenda, que s'estendrà fins a l'arribada dels Reis Mags, combina cultura, tradició i dinamització comercial amb l'objectiu de convertir el municipi en un referent comarcal. La programació s'inaugura amb tallers per a gent gran ("Nadal creatiu" i el taller de decoració de centres). El tret de sortida festiu serà l'encesa oficial de llums el 6 de desembre, amb l'acte "Il·luminem el Nadal", que donarà lloc al tradicional ambient de festa als carrers.

    Música, Teatre Familiar i Fira Nadalenca com a Eixos Centrals
    La cultura i les tradicions tenen un paper destacat. El 7 de desembre s'inaugurarà el Pessebre de les Mestresses de Casa a l'església de Sant Bartomeu. Del 12 al 13 de desembre, el Pati del CEIP Torreblanca acollirà la Fira Nadalenca. L'Auditori Metropol serà l'escenari de l'oferta musical i familiar, amb el Concert Oficial de Nadal de la Unió Musical el 20 de desembre, i el cicle familiar amb espectacles com “Disney & tus películas favoritas” (dia 5), “El secreto de las Navidades Perdidas” (dia 28) i “Navidades Mágicas” (4 de gener).

    Tardeos, Discomòbils i San Silvestre per Impulsar el Comerç
    Per dinamitzar l'economia i l'activitat comercial local, s'han programat diversos tardeos nadalencs els dies 6, 20 i 27 de desembre al carrer Sant Tomàs i la Plaça Major. Les nits festives estaran animades amb discomòbils el 24 (Nit de Nadal), el 27 (La Prèvia de Cap d'Any), el 31 (Nit de Cap d'Any) i el 5 de gener (Nit de Reis). L'esport tancarà l'any amb la tradicional carrera de San Silvestre el 27 de desembre. La cloenda serà amb la Cavalcada dels Reis Mags el 5 de gener i la xocolatada de les Mestresses de Casa.

    La regidora de Cultura, Gema Edo, ha destacat que aquesta programació ha estat dissenyada per ser "fruit de l'esforç conjunt de totes les regidories i departaments de l'Ajuntament" amb l'objectiu de generar oportunitats econòmiques, alhora que es reforça la identitat i l'esperit de comunitat. La varietat d'actes, que inclou des de la presentació del llibre “Roberts” de Maribel Tàrrega fins a la Cavalcada del Pare Noel i tallers infantils de bolillos nadalencs, busca omplir els carrers de vida i garantir que veïns i visitants trobin un motiu per "sortir, comprar, participar i gaudir junts". Torreblanca es posiciona així com un punt de trobada ineludible per viure la màgia del Nadal a la comarca.

     



    El més vist