
Continuen els tractaments rutinaris de control de plagues a Peníscola



Les àrees de Medi Ambient i Serveis de l'Ajuntament de Peníscola continuen coordinant els treballs en matèria de control de plagues.
Des del mes de març passat i amb periodicitat regular, l'empresa concessionària del servei en el municipi, Trahicsa, està duent a terme tractaments en el sistema de clavegueram de tot el terme municipal. De la mateixa manera, continuen les tasques de fumigació en l'aiguamoll per evitar la proliferació de colònies de mosquit. Els tractaments es van iniciar al març i es concreten en les larves d'aquests insectes, en la marjal, on conflueix un sistema de séquies.
«Les accions realitzades són tractaments rutinaris i prescrits que també han de realitzar-se amb l'augment de les temperatures», apunta el regidor de Medi Ambient, Miguel Castell, que ha confirmat la continuïtat dels treballs fins a la tardor.


Emergències destina 371.412 euros a equipament i assegurances del voluntariat de Protecció Civil

Una exposició recupera les aules i el llegat de l’Escola Provincial de Ceràmica d’Onda

Sergio Toledo dirigirà el comité de campanya del PP de Castelló per al 29 de novembre
Vicent Sales s’encarregarà del vot exterior i Ester Giner coordinarà el treball al Grau, amb el suport d’afiliats i voluntaris als barris

L’Orquestra de la Comunitat Valenciana obri hui la temporada de tardor de l’Auditori de Castelló


