Castelló seguirà millorant els carrers i vials amb el Pla Anual d’Asfaltats 2026

    Obres especials a la Mota Esquerra del Riu Sec amb una inversió superior a 825.000 euros

    09/12/2025RedaccióRedacció
    asfaltados 2
    Més de 4 milions d’euros invertits des de 2023 per millorar els vials de la ciutat

     El regidor d’Urbanisme i Infraestructures, Sergio Toledo, ha anunciat que el pressupost municipal de 2026 inclou un milió d’euros per al Pla Anual d’Asfaltats, amb l’objectiu de continuar millorant els carrers i vials de tots els districtes de Castelló, tal com ja s’ha fet durant 2025.

    A més del Pla anual, Toledo ha destacat un contracte específic per asfaltar la Mota Esquerra del Riu Sec, amb una inversió de més de 825.000 euros, un vial molt utilitzat per veïns de la Marjalería i zones pròximes a la Ronda Nord i àrees agrícoles del riu. Amb aquesta actuació es completa l’asfaltat de les motes del Riu Sec, augmentant la seguretat dels seus usuaris.

    El regidor ha recordat que en dos anys i mig, l’equip de govern ha invertit més de 4 milions d’euros en asfaltats, i que si es compten altres millores com les realitzades en la Zona de Baixes Emissions o el Camí de l’Obra, la xifra supera els 5 milions d’euros. Recentment, s’han asfaltat una vintena de carrers i places per valor de 500.000 euros.

    Sergio Toledo ha subratllat que aquestes actuacions responen a l’incompliment anterior del manteniment dels carrers i reflecteixen el compromís del govern municipal de la alcaldessa Begoña Carrasco de millorar la vida dels veïns i veïnes, complint amb la paraula donada abans de les eleccions.

    asfaltados 1

     

     

    El més vist
    sant nicolau de bari

    Castelló Celebra la Festivitat de Sant Nicolau de Bari

    Redacció
    07/12/2025

    Les regidores de Festes i Turisme han acompanyat la Comissió en la Missa i Processó, destacant el paper de les 'festes de carrer' per a estrènyer llaços entre el veïnat i dinamitzar el carrer Alloza.