
Agenda nadalenca completa de Castelló per a la setmana del 15 de desembre
Redacció


L'Agenda de la Setmana, Castelló es Vesteix de Música i Tradició Nadalenca
El cor de Castelló es converteix en un autèntic escenari festiu aquesta setmana! Des de hui, dilluns 15 de desembre, fins divendres, la ciutat ofereix un ampli ventall d'activitats que giren entorn de la música coral, els concerts i les tradicions nadalenques. El cicle "Nadal de Corals" serà el gran protagonista a la Plaça Major cada vesprada, amb diferents formacions que ompliran de melodies el centre històric. A més, no us perdeu el tradicional "Concert de Nadal" de la Banda Municipal a l'Auditori dimecres, ni les emocionants bèl·lenes vivents que tindran lloc a la Parròquia Sant Josep Obrer dijous. Prepareu-vos per gaudir de la màgia de les festes amb aquesta agenda plena de cultura i esperit nadalenc.
Dilluns 15 de desembre
Plaça Major: Nadal de Corals - Veus de Lledó de 19.00 a 19.30 h i Nadal de Corals - Pentecosta de 19.30 a 20.00 h. Una cita imprescindible per als amants del cant coral.
Dimarts 16 de desembre
Plaça Major: Nadal de Corals - Sant Pere (19.00-19.30 h) i Vicent Ripollés (19.30-20.00 h), continuant amb la tradició musical nadalenca en el cor de la ciutat.
Dimecres 17 de desembre
18.00 h: Escales de l’Església de la Sangre, Nadal de Corals - Orfeó UJI
18.30 h: Plaça de les Aules, mateix grup coral
19.00-19.30 h: Plaça Major, Orfeó UJI
19.30-20.00 h: Plaça Major, Juan Ramón Herrero
19.30-20.30 h: Auditori i Palau de Congressos, concert de la Banda Municipal “Concert de Nadal”, un recital que combina melodies tradicionals i arranjaments especials per a aquestes dates.
Dijous 18 de desembre
Plaça Major: Nadal de Corals - Tutte Voci (19.00-19.30 h) i Veus Atrevides (19.00-21.00 h)
Capella de la Sangre: Tutte Voci (20.00 h)
Sagrada Família: Veus de Lledó (20.00 h)
Carrer Caballeros (Museu Etnologia): Veus Atrevides (20.30 h)
Parròquia Sant Josep Obrer: bèl·lenes vivents de 20.00 a 21.30 h, amb recreacions de l’escena nadalenca.
Divendres 19 de desembre
12.00 h: Centre Penitenciari de Castelló, Nadal de Corals - Resurrexit
17.30-19.30 h: Barris Rafalafena, tallers nadalenques i carter reial
Altres horaris de la tarda i vesprada inclouen activitats diverses de corals i concerts en diferents espais de la ciutat, oferint opcions per a tots els públics fins a les 22.00 h.
Aquesta setmana, Castelló es converteix en un autèntic escenari nadalenc amb música, tradició i activitats familiars repartides per tot el terme municipal.


Gaibiel obté una ajuda de 3.401 euros per a climatitzar el consultori auxiliar

Els Premis Jesús Medrano obrin la convocatòria per a crear les targetes de Nadal

Albalat reclama una atenció en salut mental més pròxima, coordinada i sense estigmes
Una jornada reunix professionals, entitats i persones usuàries per a compartir experiències sobre l’atenció als problemes greus de salut mental en els serveis socials

El PP de Navajas proposa incentius fiscals i una taula de treball per a impulsar el comerç local
Nacho Navarro reclama escoltar els autònoms i incorporar al pressupost de 2027 mesures de promoció, assessorament i simplificació administrativa


