
La Regidora Clara Adsuara Acompanya Payasospital i Destaca la Seva “Labor Emocionant” a l'Hospital General
Redacció


La regidora de Benestar Social de l'Ajuntament de Castelló, Clara Adsuara, ha compartit el matí amb els professionals de l'ONG Payasospital a l'Hospital General, amb l'objectiu de comprovar la labor d'aquesta iniciativa amb la qual el consistori col·labora de manera especial.
Payasospital ofereix als infants un moment de distracció i suport emocional que contribueix a fer més suportable la seva estada hospitalària. La regidora Adsuara ha expressat la seva emoció davant l'experiència, “Ha sigut un matí molt emocionant en veure com les actuacions dels pallassos aconsegueixen que somriguen, es divertisquen i que la seua estada a l'hospital se'ls faça més suportable.”
La tasca de Payasospital es desenvolupa de forma regular els dimarts i dijous, a càrrec d'una parella de pallassos professionals que actuen en diversos serveis pediàtrics, incloent-hi la Unitat d'Escolars, Lactants, l'Aula Pedagògica, sales d'espera i la Unitat de Vigilància Intensiva Neonatal i Pediàtrica (UCINP).
Al llarg de l'any, aquesta iniciativa aconsegueix fer arribar la màgia i el somriure a més de 3.000 menors, adaptant cada actuació a les circumstàncies particulars de cada pacient, sempre en coordinació amb el personal sanitari. El projecte compta amb una aportació municipal de 6.000 euros.




Vint joves rehabiliten espais de l'Ermitori de la Mare de Déu de Gràcia dins del programa Talent Jove, finançat per LABORA amb 565.000 euros

Toràs ampliarà la seua xarxa de videovigilància amb dues noves càmeres finançades per la Diputació

El Benicarló fitxa 211 centímetres de talent: Rokas Gadiliauskas serà el nou gegant de la pintura

Els Camins dels Càtars obrin una nova ruta turística per descobrir la història, el patrimoni i la natura de l'Alt Maestrat


