
La Biblioteca de l'UJI activa l'horari de 24 hores per als exàmens de gener
Redacció
La Universitat Jaume I es prepara per al període d'avaluació del primer semestre. A partir del pròxim 2 de gener, la Biblioteca del campus de Riu Sec activarà el seu horari especial de 24 hores, permetent a l'estudiantat l'accés a les sales i la consulta de material bibliogràfic durant tota la nit. Aquest servei es mantindrà vigent fins al 21 de gener de 2025.
Per a garantir la seguretat i l'ús correcte de les instal·lacions, durant l'horari nocturn serà imprescindible presentar el carnet universitari (UJI, AlumniSAUJI Premium o d'una altra universitat pública) en els torns d'entrada. Cal tindre en compte que el servei ininterromput s'aturarà els caps de setmana (tancament de dissabte a les 22:00 h fins diumenge a les 08:00 h) i durant la festivitat de Reis.
Horaris clau i excepcions:
Període general: Obertura 24 hores del 2 al 21 de gener.
Caps de setmana: Tancat des del dissabte a les 22:00 h fins al diumenge a les 08:00 h.
Festivitat de Reis: Tancament el dilluns 5 de gener a les 22:00 h fins al dimecres 7 de gener a les 08:00 h.
Sales d'estudi de centres: Obertes de 08:00 h a 14:00 h els dies 2 i 5 de gener. A partir del dia 7, recuperaran el seu horari habitual.
La Biblioteca recuperarà la seua normalitat horària a partir del dijous 22 de gener, una vegada finalitzada la campanya intensiva d'exàmens.


Les Alqueries presenta esta nit a Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Les Alqueries es bolca amb la presentació de Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Castelló desplegarà una gran programació científica, cultural i familiar per a l'eclipsi total de Sol del 12 d'agost

La Conselleria de Sanitat reobrirà este estiu el consultori auxiliar de la Marjaleria



