
Nieves Martínez destaca la importància de la vacunació i avança els terminis del nou Hospital General de Castelló
Redacció


La diputada autonòmica del PPCV i portaveu de Sanitat del grup popular a les Corts, Nieves Martínez, ha visitat aquest dimecres els estudis de Televisió de Castelló per analitzar l’actualitat sanitària després de les festes nadalenques i abordar alguns dels principals projectes en marxa a la província.
En relació amb la incidència de la grip després de Nadal, Martínez ha indicat que, encara que s’ha superat el pic habitual de contagis associat a aquestes dates, “la vigilància ha de continuar”, especialment en els col·lectius més vulnerables. En aquest sentit, ha defensat la campanya de vacunació impulsada per la Conselleria de Sanitat i ha destacat una major conscienciació ciutadana respecte a anys anteriors, tot i que ha insistit en la necessitat de continuar fomentant la prevenció.
Durant l’entrevista, la portaveu de Sanitat del PPCV ha posat l’accent en un dels projectes sanitaris més rellevants per a la província: l’ampliació de l’Hospital General de Castelló. Segons ha explicat, està previst que el 2026 es complete la licitació dels projectes, amb l’objectiu de iniciar les obres el 2027, un calendari que, ha assegurat, compta amb el compromís del Consell actual. Martínez ha subratllat que aquesta actuació permetrà millorar l’atenció als pacients, modernitzar les instal·lacions i dotar de millors condicions als professionals sanitaris.
A més, Nieves Martínez ha abordat el programa pilot de promoció de la lactància materna, que es desenvolupa en 16 centres de salut de la província de Castelló. La iniciativa se centra en acompanyar i donar suport a les mares durant els primers mil dies de vida del nadó, una etapa clau per al desenvolupament i la salut futura. La diputada ha destacat la importància d’oferir informació i suport professional, reconeixent que la lactància “no sempre és un procés senzill” i requereix recursos específics.
Per a concloure, Martínez ha traslladat un missatge de confiança a la ciutadania, reafirmant el compromís del PPCV amb una sanitat pública “més propera, preventiva i centrada en les persones”, especialment en un inici d’any marcat per la planificació de projectes estratègics per a la província.


Morella tanca una Fira 2026 multitudinària amb més de 100 expositors i una forta reivindicació del sector primari

Castelló celebra la Setmana Europea de la Mobilitat amb una macrobicicletada, ITB gratuïtes i activitats als barris

La Universitat Popular de Benicarló amplia l’oferta a 48 grups i avançarà l’inici del curs al 28 de setembre

ALCER Castalia porta salut, art i solidaritat a la plaça de la Vida de Castelló


