
L’Hospital General de Castelló premia la creativitat literària en el seu certamen nadalenc
Redacció


L’Hospital General Universitari de Castelló ha celebrat un any més el seu tradicional Certamen Literari de Nadal, una iniciativa emmarcada dins del programa d’humanització hospitalària del Departament de Salut de Castelló, amb l’objectiu de fomentar la creativitat, l’expressió emocional i la participació de pacients, personal sanitari i públic infantil.
El jurat ha reconegut en la categoria de personal del Departament de Salut el relat "La força de la comunitat", de Sergio Guerrero Monfort, mentre que en la categoria de pacient el premi ha sigut per a "La Nota", de Miguel Alayrach. En la categoria infantil, i després d’un ajustat empat, s’ha decidit atorgar el guardó a dos relats: "Un somriure imperfect", de Neus Ribes, i "Amigas hasta la médula", d’Isella López.
El lliurament de premis va tindre lloc el passat 26 de desembre a les instal·lacions de l’Hospital General de Castelló, en un acte apadrinat un any més pel tennista professional castellonenc Roberto Bautista, patrocinador d’aquesta iniciativa solidària.

Isella López, una de les guanyadores del certamen en la categoria infantil, ha visitat els estudis de TVCS, on ha compartit la seua experiència junt amb Virginia Callao i Mari Carmen Guzmán, responsables del Banc de Sang, posant en valor la importància de la solidaritat, la donació i la sensibilització social des de l’àmbit sanitari.
Aquest certamen consolida el compromís del Departament de Salut de Castelló amb una sanitat més humana, pròxima i participativa, on la cultura i la paraula esdevenen eines de benestar emocional tant per a pacients com per a professionals.




José Vicente Castel serà el pregoner de les festes d'agost de Morella 2026
El mestre de gaita i tabal donarà el tret d'eixida a nou dies de celebracions després de dècades dedicades a preservar la música tradicional dels Ports

La Nit de l'Art de Xèrica torna amb 25 propostes i converteix el municipi en un gran escenari cultural

El PP de Castellnovo proposa destinar els 100.000 euros del pla ‘Més Esport’ a rehabilitar el camp de futbol

Els Camins dels Càtars obrin una nova ruta turística per descobrir la història, el patrimoni i la natura de l'Alt Maestrat


