
El Bisontes Castelló FS torna amb força a TVCS després de l’aturada nadalenca
Redacció


Després del període vacacional de Nadal, el Bisontes Castelló Futbol Sala Playas de Castellón torna amb força a la programació de Televisió de Castelló. Regina Ballester ha posat al dia els espectadors sobre l’actualitat del club, que este dissabte afronta un dels partits més exigents de la temporada davant el líder de la competició.
El conjunt castellonenc rebrà el Mataró este dissabte a les 17.00 hores al pavelló Ciutat de Castelló, en un enfrontament marcat per l’excel·lent ratxa del rival, que arriba amb uns registres pràcticament impecables després d’haver guanyat tots els seus partits excepte un.


Durant les últimes setmanes, el Bisontes ha introduït canvis a la plantilla i ha incorporat nous reforços amb l’objectiu d’afrontar amb garanties la segona part del campionat. Al plató de TVCS han estat presents dos referents del vestidor: Thiago, porter i capità de l’equip, i Juan Carlos, ala-pivot esquerrà que va debutar en Segona Divisió amb només quinze anys i que va ser convocat per la selecció espanyola sub-18 quan encara era cadet.
Junt a ells també ha participat una de les noves incorporacions del conjunt castellonenc, l’argentí Lucas Ezequiel, que lluirà el dorsal número set. Lucas es definix com un jugador competitiu i solidari, que lluita cada baló i aporta equilibri a l’equip en els moments clau, amb la ferma voluntat de defensar l’escut i ajudar a complir els objectius del club.
Des del Bisontes Castelló FS i Televisió de Castelló s’anima tota l’afició a acudir este dissabte a les 17.00 hores al Ciutat de Castelló per a gaudir d’un partit d’alta tensió i donar suport a l’equip en un duel clau de la temporada.


Castelló recrearà els seus orígens amb set visites teatralitzades gratuïtes pel 775 aniversari

Castelló commemora els 750 anys de la mort de Jaume I amb una exposició i unes jornades d’estudi

València ix al carrer en suport a Ceuta després dels episodis de finals de juliol

Castelló ix al carrer en suport a Ceuta amb dos concentracions simultànies

Castelló recrea els seus edificis més emblemàtics amb 380.000 peces LEGO





