
Catí es mobilitza per a evitar l'exclusió financera davant el tancament de Cajamar
L'entitat bancària deixarà de prestar servei l'1 d'abril, deixant el municipi sense oficina ni caixer
L’estadi SkyFi Castalia acollirà del 20 al 24 de gener els quatre millors equips de l’Estat en un esdeveniment d’abast internacional
17/01/2026
Redacció
Castelló ja respira futbol d'alt nivell. La província es prepara per a acollir, del 20 al 24 de gener, la Supercopa d'Espanya femenina, una cita que reunirà al FC Barcelona, Real Madrid, Atlético de Madrid i Athletic Club. La presentació oficial, realitzada aquest divendres a l'Ajuntament de la capital, ha confirmat que l'estadi SkyFi Castalia serà l'epicentre d'un torneig que traspassa l'àmbit esportiu per a convertir-se en un motor econòmic i turístic per a tota la terra.
La presidenta de la Diputació, Marta Barrachina, ha destacat que l'esdeveniment és una "excel·lent oportunitat" per a projectar la imatge de Castelló al món, mentre que l'alcaldessa de la ciutat, Begoña Carrasco, ha subratllat el compromís de la capital de la Plana per estar "a l'altura d'un esdeveniment de primer nivell". El torneig espera superar la xifra de 9.452 espectadors de l'edició anterior a Butarque, consolidant el creixement imparable del futbol femení.

El calendari de competició arrancarà el dimarts 20 de gener amb la primera semifinal entre el Real Madrid i l'Atlético de Madrid (19:15 h). L'endemà, dimecres 21, serà el torn del FC Barcelona i l'Athletic Club (19:00 h). Els dos guanyadors es veuran les cares en la gran final del dissabte 24 de gener a les 19:00 hores. Les aficions podran gaudir de prop de referents mundials com Alexia Putellas, Athenea del Castillo o la jove promesa Daniela Agote.

Més enllà de la gespa, la ciutat ha preparat una programació paral·lela intensa. Aquest dissabte 17, la Plaça Major acollirà des de les 11:00 hores la festa prèvia amb música, partits de 3x3 i activitats infantils. Durant la setmana, s'instal·larà una Fan Zone on es podran visitar els trofeus de la Selecció Espanyola (el Mundial i la Nations League). A més, el dijous 22 l'Auditori celebrarà la Gala del Futbol Femení.
L'edició d'enguany també destaca pel seu caràcter social i inclusiu. S'han anunciat accions solidàries com l'ús de cordons daurats en suport a la lluita contra el càncer infantil i la posada en marxa de narració adaptada per a persones cegues i una grada sensorial per a persones amb trastorn de l'espectre autista (TEA). Amb tot, Castelló es postula com un destí de referència per a l'esport inclusiu i d'elit.

L'entitat bancària deixarà de prestar servei l'1 d'abril, deixant el municipi sense oficina ni caixer

La multinacional Huhtamaki inverteix prop d'un milió d'euros en el projecte

L’equip afronta este dissabte un duel d’alta exigència davant el líder al Ciutat de Castelló

La cita tindrà lloc este 17 de gener a partir de les 17.00 hores al Casal Jove del Grau

L'equip benicarlando rep diumenge al Sol Gironès Bisbal Bàsquet amb l'objectiu de confirmar la seua ratxa positiva

El nucli de població celebra la festivitat amb l'encesa de les tradicionals fogueres i una gran participació veïnal