
«Castelló a Escena» arranca amb un èxit rotund i el Teatre del Raval ple a vessar
Redacció


El cicle de teatre amateur més emblemàtic de la capital de la Plana, «Castelló a Escena», ha alçat el teló de la seua 34a edició de la millor manera possible: amb el cartell de «no hi ha entrades» penjat en les seues dues primeres funcions. El Teatre del Raval Rafa Lloret s'ha omplit aquest cap de setmana per a gaudir del grup Tragapinyols, encarregat d'inaugurar una programació que s'estendrà durant els pròxims quatre mesos.
L'obra triada per a l'estrena, «Caos en l'escenari», ha conquerit el públic amb una proposta hilarant. Es tracta d'una adaptació de la coneguda comèdia. L'obra que ix malament, que parodia amb enginy les novel·les de misteri d'Agatha Christie. La peça mostra les desventures d'una companyia amateur que intenta representar una obra on tot el que pot fallar, falla, convertint el misteri en una sonora riallada col·lectiva.
El regidor de Cultura en funcions, Vicent Sales, ha assistit a l'estrena i ha mostrat la seua satisfacció pel gran acolliment del certamen. Sales ha destacat que començar l'edició amb un doble ple és la millor prova del "bon moment" que travessa el teatre fet a casa i ha posat en valor el treball de les tretze companyies i el més d'un centenar d'actors i actrius que es pujaran a les taules del Raval fins al 18 de maig.


Amb totes les funcions programades a les 19:00 hores (dissabtes i diumenges), «Castelló a Escena» es consolida com una de les cites més estimades del calendari cultural castellonenc, oferint una plataforma fonamental per al talent local i una oferta d'oci de qualitat i assequible per a la ciutadania.


La Generalitat destina 8 milions d’euros a incorporar 200 nous agricultors al camp valencià

La Generalitat abona el 98% de les ajudes als familiars de víctimes de la dana, amb 17 milions ja pagats

L’ITC amplia la seua col·laboració amb el sector del vidre per impulsar nous projectes d’innovació

LA UNIÓ reclama que la bonificació del gasoil agrícola s’aplique directament en el moment de repostar

Castelló acosta els esports nàutics a les persones amb discapacitat amb la VI jornada ‘Mediterrani Accessible’
La platja del Palmeral, davant del Planetari, acollirà este diumenge 6 de setembre activitats de busseig, cadires amfíbies, bicicletes adaptades i sensibilització ambiental en una jornada oberta també a familiars i altres col·lectius.





