
Jo compre a la Vall inicia l’any amb la Ruta del Comerç per dinamitzar el comerç local
Redacció
Ací tens la notícia redactada en valencià amb titular, tres subtítols, cos i hashtags, en un to amable i formal:
Els participants han de completar un cupó amb 10 segells de diferents comerços associats
L’objectiu és fomentar la fidelitat de la clientela i incentivar el consum de proximitat
L’associació comercial Jo compre a la Vall ha iniciat l’any amb la Ruta del Comerç, una campanya que té com a finalitat dinamitzar el comerç local i premiar la fidelitat dels clients i clientes. La iniciativa consisteix a completar un cupó amb 10 segells de 10 comerços diferents associats a l’entitat. Per cada compra mínima de 10 euros, els comerços segellaran el cupó i, un cop completat, les persones participants entraran en el sorteig de quatre targetes moneder de 300 euros, que hauran de gastar en els comerços associats. El període per realitzar les compres i completar la ruta serà del 2 de febrer al 24 de març.
Eva Botías, presidenta de Jo compre a la Vall, ha assenyalat que aquesta és la segona edició de la campanya i ha destacat els bons resultats de l’anterior: “L’any passat va funcionar molt bé i enguany pensem que encara millor”. A més, ha agraït la col·laboració de l’Ajuntament de la Vall d’Uixó i de Caixa La Vall, animant “a tots els valleros i valleres i a les persones dels municipis de voltant a participar i a donar suport al comerç local”.
Per la seua banda, el regidor de Comerç, Fernando Daròs, ha posat en valor que la campanya ofereix “quasi dos mesos per recórrer el comerç local”, un sector que compta amb tota mena de negocis associats a Jo compre a la Vall. L’edil ha destacat que poder guanyar 300 euros “és un incentiu que repercuteix directament en l’economia local”, fomentant el consum de proximitat i donant vida a un sector essencial per al creixement econòmic del municipi.
Hashtags:
#JoCompreALaVall #ComerçLocal #RutaDelComerç #ConsumDeProximitat #EconomiaLocal #TargetesMoneder #DinamitzacióComercial #LaVallDUixó
Si vols, puc fer també 5 titulars alternatius o una versió breu per xarxes socials amb els punts més atractius de la campanya. Vols que ho faça?


Castelló acull este diumenge The Millars, una prova ciclista internacional amb prop de 2.000 participants
El recorregut de 156,7 quilòmetres travessarà més de 20 municipis i reunirà ciclistes de 36 nacionalitats

Nules acull el 29 de març una trobada mundial sobre la conservació de la biodiversitat agrícola
La jornada inclourà intercanvi de llavors tradicionals, activitats divulgatives i propostes obertes a tota la ciutadania

Nules reforça la prevenció contra els mosquits i demana la col·laboració ciutadana
L’Ajuntament intensifica els tractaments larvicides després de les pluges i apel·la a evitar aigua estancada en espais privats

El PSPV acusa el govern de Castelló d’incomplir promeses en l’àrea de benestar social


