
El Teatre del Raval posa el focus en els conflictes adolescents amb l'obra ‘Otra de Romeo’
Redacció


El Teatre del Raval Rafael Lloret de Castelló es prepara per a una de les cites més juvenil de la temporada amateur. Aquest cap de setmana, el grup Entre Bastidores puja a l'escenari per a presentar ‘Otra de Romeo’, una obra que s'emmarca dins de la 34a edició del cicle Castelló a Escena. La proposta, lluny de ser una adaptació clàssica més, utilitza el mite de Shakespeare com a excusa per a mirar de front la realitat dels joves actuals.
L'obra, d'autoria i direcció de Virginia Lloret, ens trasllada al local d'assaig d'un grup d'amics adolescents. Mentre els personatges intenten donar vida a Romeo i Julieta, la ficció es veu interrompuda constantment pels seus propis conflictes personals. A través d'un llenguatge pròxim i un to realista, el muntatge posa damunt la taula qüestions tan delicades i urgents com l'anorèxia, l'autoestima, l'assetjament escolar i la por al fracàs.
Un dels punts forts d'aquesta producció és la capacitat de connectar diferents generacions. Segons han explicat les actrius Isabel Fuertes i Ruth Sánchez, el text aprofundeix en la distància que moltes vegades senten els joves respecte als seus pares. La falta de comprensió i la barrera generacional són eixos centrals d'una trama que busca, precisament, trencar eixos silencis a través de la sinceritat i l'amistat.
L'obra manté un equilibri constant entre l'humor i el drama, convidant el públic a reflexionar sobre la construcció de la pròpia identitat en una etapa de la vida plena d'inseguretats i pressions familiars. És, en definitiva, una oportunitat per a veure reflectida la quotidianitat de moltes llars castellonenques des de la butaca del teatre.
Les cites amb ‘Otra de Romeo’ seran aquest dissabte 7 i diumenge 8 a les 19:00 hores. Les entrades es podran adquirir al mateix Teatre del Raval, en el que s'espera que siga una de les funcions més commovedores del cicle per la seua càrrega social i el seu compromís amb els problemes de la joventut actual.


Sant Jordi busca una nova obra per al seu parc escultòric amb el IV Certamen Joan Baptista Folia i Prades

Generalitat i ENESA compartiran dades per a controlar les ajudes a les assegurances agràries

Vila-real llançarà el 2 de novembre una nova campanya de Vilabons amb descomptes del 50 %

PortCastelló reunirà experts per a analitzar la digitalització i la seguretat dels ports


