
Mario Conde analitzarà la «ment crítica i la llibertat» en el cicle Àgora Nules
Redacció

La xarrada tindrà lloc el dilluns 2 de març a les 19.00 hores amb entrada lliure per al públic
El cicle de conferències Àgora Nules suma una nova cita destacada al seu calendari. L’Ajuntament ha confirmat que el pròxim ponent serà l'advocat de l'Estat, empresari i exbanquer Mario Conde, qui visitarà la població de la Plana Baixa el pròxim dilluns 2 de març. Sota el títol «Mente crítica y libertad», la ponència es durà a terme al Local Multifuncional de la vila a partir de les 19.00 hores.
Mario Conde va ser una figura central de la vida econòmica i social espanyola, especialment durant la dècada dels 80, quan es va convertir en l'advocat de l'Estat més jove d'Espanya i, posteriorment, en el president més jove d'un gran banc. En l'actualitat, la seua presència pública és més esporàdica, fet que augmenta l'interés per escoltar el seu testimoni vital i la seua anàlisi de l'actualitat des d'un prisma personal.
L'alcalde de Nules, David García, ha posat en valor la «pluralitat i diversitat» d'aquest cicle, que busca portar a la localitat figures de primer nivell nacional relacionades amb l'economia, la política o la cultura. García ha destacat que serà «molt interessant escoltar el seu relat i el seu testimoni de vida en primera persona», oferint al veïnat la possibilitat de conéixer la seua història des d'una perspectiva diferent de l'habitual.
Aquest fòrum de pensament està organitzat pel consistori amb la col·laboració de l'Associació Empresarial de Nules i de la UNED Castelló-Vila-real. L'entrada serà gratuïta fins a completar l'aforament del recinte. A més, des de l'ajuntament ja s'ha avançat que el cicle Àgora Nules continuarà durant l'any amb nous formats, com ara taules redones, amb l'objectiu de convertir la vila en un punt de trobada per al pensament crític i el debat d'idees.




Castelló obri un nou punt d'informació per apropar els serveis consulars a la comunitat romanesa

CSIF reclama que l'atenció educativa domiciliària s'active a partir d'un mes de baixa mèdica

Ja pots consultar en temps real l'aforament de la piscina del Pinar abans d'anar-hi

Peñíscola acollirà en 2027 una de les principals cites de l'odontologia valenciana


