
Gran èxit de la Fan Zone de la Selecció Espanyola femenina en la Plaça Major
Redacció

La Plaça Major de Castelló ha tornat a convertir-se en epicentre del futbol femení amb el gran èxit de la Fan Zone de la Selecció Espanyola femenina, que ha reunit durant tota la jornada a majors i xicotets en un ambient festiu i participatiu.
Per primera vegada al nostre país, esta Fan Zone tematitzada amb la imatge de la Real Federación Española de Fútbol ha oferit una experiència completa amb botiga oficial, fotoreclam, espais de gaming, jocs interactius i un camp 3x3, que ha sigut un dels grans atractius per a participants de totes les edats.
Els assistents han pogut contemplar de prop els trofeus conquistats pel combinat nacional que dirigeix Sonia Bermúdez, entre ells les dues UEFA Women’s Nations League i la Copa del Món aconseguida a Austràlia, en una exposició que ha despertat gran expectació.


La regidora d’Esports, Maica Hurtado, ha destacat que “Castelló està gaudint de tots els actes previs al partit. Durant tota la jornada s'ha registrat una gran afluència de públic que s'ha divertit amb totes les activitats organitzades”, subratllant el suport de la ciutat a la selecció femenina.
Horaris i trasllat abans del partit
La Fan Zone tornarà a obrir este diumenge en la Plaça Major, en horari de 11:00 a 14:30 i de 17:00 a 20:00 hores.
A més, el dimarts 3 de març, coincidint amb el partit entre Espanya i Islàndia en l’estadi SkyFi Castalia, l’animació es traslladarà a la plaça Teodoro Izquierdo, al costat del camp, on els aficionats podran gaudir de la Fan Zone de 15:00 a 19:00 hores, en les hores prèvies a la trobada.


Castelló convoca una concentració esta vesprada a la Plaça Major en suport a Ceuta
La mobilització, impulsada per la Federació Espanyola de Municipis i Províncies, tindrà lloc a les 20.00 hores i inclourà la lectura d’un manifest amb la participació de representants de l’Ajuntament, la Diputació, Les Corts i la Generalitat.

La façana de l’Ajuntament de Castelló cobrarà vida amb un videomapping pel 775 aniversari

Vila-real presenta prop de 200 actes per a les festes de la Mare de Déu de Gràcia 2026

Labora impulsa prop de 80 programes d’ocupació i formació per a més de 1.500 persones

L’Hospital General de Castelló supera els 500 procediments de neuroradiologia intervencionista en tres anys





