Germans Ferrández dispara una mascletà multitudinària en el XXX Concurs de Mascletaes Ciutat de Castelló

    L’espectacle pirotècnic ha utilitzat 181,07 quilos de material pirotècnic
    11/03/2026RedaccióRedacció

     El recinte de mascletaes situat al Primer Molí, a l’avinguda Maria Rosa Molas de Castelló, ha tornat a omplir-se de públic amb motiu d’una nova jornada del XXX Concurs de Mascletaes “Ciutat de Castelló”, dins de la programació de les Festes de la Magdalena 2026.

    La mascletà d’este 11 de març ha estat a càrrec de la pirotècnia Germans Ferrández, procedent de Beniel (Múrcia), que ha protagonitzat un espectacle pirotècnic seguit per milers de persones des del recinte habilitat per a aquest acte, un dels més multitudinaris de les festes.

    mascleta 2 en tamaño mediano

    Segons les dades facilitades per l’organització, el dispar ha utilitzat 181,07 quilos de material pirotècnic, amb una composició marcada pel ritme progressiu i un final terrestre intens, característic d’aquest tipus d’espectacles sonors que cada any congreguen nombrosos assistents.

    Entre els representants institucionals presents al recinte s’hi trobaven l’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, el president de l’Autoritat Portuària, Rubén Ibáñez, el senador Alberto Fabra, així com la regidora de Festes, Noelia Selma.

    També han assistit a la mascletà les Reines de les Festes de Castelló, Clara Sanz i Ana Colón, acompanyades per les Dames de la Ciutat, a més de diversos membres de l’equip de govern municipal.

    El Concurs de Mascletaes “Ciutat de Castelló” és una de les cites centrals de la Magdalena, amb dispars diaris que reuneixen milers de persones al recinte pirotècnic. L’esdeveniment compta amb la participació de diferents empreses pirotècniques que competeixen per aconseguir el reconeixement del jurat en una de les tradicions més arrelades de les festes fundacionals de la ciutat.

    El més vist