Castelló s’ompli de color i alegria amb el Cos Multicolor, que reparteix 5.500 quilos de confeti

    13/03/2026RedaccióRedacció

    Castelló ha viscut una vesprada plena de color, música i somriures amb la celebració del tradicional Cos Multicolor, un dels actes més esperats pels xiquets i xiquetes dins del programa de les Festes de la Magdalena 2026. La desfilada ha reunit centenars de famílies al llarg de l’avinguda Rei En Jaume i ha repartit un total de 5.500 quilos de confeti.

    L’alcaldessa de la ciutat, Begoña Carrasco, ha assistit a l’acte al costat de la regidora de Festes, Noelia Selma, i de les Reines de les Festes de Castelló, Clara Sanz i Ana Colón. Carrasco ha destacat que “les nostres festes fundacionals estan pensades per a totes les edats i aquest és un dels actes que més somriures desperta entre els més xicotets”.

    El Cus Multicolor s’ha consolidat un any més com una de les cites més vistoses i participatives del calendari festiu. La desfilada ha comptat enguany amb 23 carrosses: una dels Cavallers de la Conquesta, una altra de la Federació de Colles i les corresponents a les 19 comissions de les gaiates de la ciutat. A aquestes s’han sumat les dues carrosses finals amb les Reines de les Festes i les seues Dames d’Honor.

    En total han participat 360 persones en una desfilada pensada especialment per al públic infantil, en la qual les carrosses i el confeti han tornat a ser els grans protagonistes, generant un ambient festiu i ple d’il·lusió per als més menuts.

    La comitiva ha estat oberta enguany per dues bandes internacionals que participen en el XXXV Festival Internacional de Música de Festa: les bandes procedents dels Països Baixos i de Dinamarca, que han aportat ritme i animació a l’inici del recorregut.

    L’acte s’ha desenvolupat al tram de l’avinguda Rei En Jaume comprés entre els carrers Zaragoza i Arrufat Alonso, on des de primera hora de la vesprada s’han concentrat nombroses famílies per a gaudir d’un espectacle que combina música, color i diversió i que cada any es converteix en una de les activitats preferides pels més xicotets de les festes fundacionals de la ciutat.

    El més vist