
La Vall d’Uixó programa cursos de formació per a l’ocupació entre març i maig
RedaccióL’Ajuntament de la Vall d’Uixó ha presentat una nova programació de cursos de formació orientats a millorar l’ocupabilitat, que es desenvoluparan entre els mesos de març i maig de 2026. Les accions estan dirigides principalment a persones desocupades o que volen millorar la seua situació laboral.
La iniciativa s’emmarca en l’estratègia municipal per facilitar la inserció laboral en sectors amb demanda de professionals qualificats, com la hostaleria o les competències digitals.
El primer dels cursos serà ‘Com comunicar-nos amb tecnologia digital’, que tindrà lloc els dies 24, 25, 27, 30 i 31 de març, en horari de 9.30 a 13.30 hores. Esta formació abordarà l’ús d’eines de comunicació com correu electrònic, missatgeria instantània o comunitats digitals.
Durant el mes d’abril es desenvoluparà el curs de ‘Servei de sala’, entre el 15 i el 28 d’abril, de 9.00 a 14.00 hores. L’objectiu és proporcionar coneixements bàsics per a treballar com a cambrer o cambrera, un perfil especialment demandat en èpoques com la temporada d’estiu.
La programació continuarà el 12 de maig amb una formació en higiene alimentària, manipulació d’aliments i gestió d’al·lèrgens, també en horari de matí. Este curs permetrà adquirir els coneixements necessaris per a complir la normativa vigent en el sector alimentari.
A més, el consistori ha avançat noves accions formatives que s’obriran pròximament, com un curs d’iniciació a la soldadura (del 18 al 22 de maig), un altre d’operador de carretons elevadors (de l’1 al 3 de juny) i un de monitor o monitora d’activitats extraescolars (del 22 al 29 de setembre).
Les persones interessades poden formalitzar la inscripció a través de la web de l’Agència de Col·locació municipal o de manera presencial en l’Àrea de Desenvolupament Econòmic, Ocupació i Turisme (ADL), situada a l’avinguda Jaime I, 34.
Des de l’Ajuntament es recomana consultar els canals oficials per a conéixer les dates d’inscripció dels pròxims cursos i l’oferta formativa actualitzada.


Barrachina defensa a Almeria una PAC forta i sense cofinançament per al sector hortofructícola

Castelló acull este diumenge The Millars, una prova ciclista internacional amb prop de 2.000 participants
El recorregut de 156,7 quilòmetres travessarà més de 20 municipis i reunirà ciclistes de 36 nacionalitats

Nules acull el 29 de març una trobada mundial sobre la conservació de la biodiversitat agrícola
La jornada inclourà intercanvi de llavors tradicionals, activitats divulgatives i propostes obertes a tota la ciutadania

El PSPV acusa el govern de Castelló d’incomplir promeses en l’àrea de benestar social


