Castelló autoritza la construcció de 43 habitatges nous i compra una nova vivenda social

     L’Ajuntament aprova també un conveni amb la Generalitat que permetrà impulsar unes 1.600 vivendes, més del 50% de protecció pública, a l’entorn de la Ronda Nord
    22/03/2026RedaccióRedacció

     La Junta de Govern Local de Castelló ha aprovat la concessió de llicències per a la construcció de 43 habitatges nous en diferents punts de la ciutat, així com la compra d’una nova vivenda social per a ampliar el parc municipal d’habitatge.

    Les llicències aprovades permetran construir 12 vivendes a la Quadra de la Salera cantonada amb el carrer del Almendro, 20 vivendes a l’avinguda Vila-real número 10, 7 vivendes al carrer Bisbe Salinas, 3 vivendes al carrer Cullera, al barri de Benadressa, i una vivenda unifamiliar al carrer Bisbe Beltrán, a més d’un edifici amb 48 places d’aparcament i 21 trasters.

    A més, el consistori ha aprovat la compra d’una vivenda de 93,12 metres quadrats per 137.735,50 euros, que s’incorporarà al parc municipal de vivendes socials. Amb esta adquisició, l’Ajuntament ha incorporat sis vivendes socials al parc municipal en els últims mesos.

    En la mateixa sessió s’ha aprovat també el conveni amb l’Entitat Valenciana d’Habitatge i Sòl (EVHA) per a desenvolupar els sectors SR-Riu Sec i la Unitat d’Execució UER-Barcelona, situats a l’entorn de la Ronda Nord. Este acord permetrà impulsar la construcció de prop de 1.600 vivendes, de les quals més del 50% seran de protecció pública.

    D’altra banda, la Junta de Govern Local ha aprovat el projecte per a completar la rotonda d’enllaç entre l’avinguda Castell Vell i l’avinguda del Riu Sec, amb l’objectiu de millorar la seguretat viària i la connexió en esta zona de la ciutat.

    Estes actuacions formen part dels acords urbanístics i d’habitatge aprovats en l’última sessió de la Junta de Govern Local, centrada en la construcció de vivenda, l’habitatge social i la millora d’infraestructures viàries.

    El més vist