
Castelló suma 183 places per a estudiants amb la nova residència Camplus al districte oest
Redacció

Castelló ha ampliat la seua oferta d’allotjament per a estudiants amb la posada en marxa de la residència Camplus Castellón La Fábrica, situada al districte oest de la ciutat, que disposa de 183 places residencials. Actualment, la residència compta amb una ocupació del 65%, amb majoria d’estudiants procedents de fora de la província, dels quals 40 són estudiants internacionals.
La residència va obrir les seues portes al setembre de 2025 i està ubicada a l’edifici de les antigues oficines de Marie Claire, que ha sigut rehabilitat per a acollir habitacions individuals i compartides amb bany i xicoteta cuina, així com espais comuns d’estudi i convivència.
Els residents són majoritàriament estudiants de la Universitat Jaume I, el CEU i GASMA, i la residència també està oberta a investigadors, professorat i personal universitari. A més de l’allotjament, el centre organitza activitats socials, culturals i d’oci per a fomentar la convivència i la integració dels estudiants en la ciutat.


Segons les previsions de la companyia, l’ocupació podria arribar al 80% el pròxim curs acadèmic, i actualment el termini de sol·licitud de plaça està obert.
La nova residència se situa en una zona en procés de transformació dins del districte oest, en l’entorn de l’estació de tren, la intermodal i la parada del TRAM. En esta zona està prevista també l’adequació d’una zona verda de 1.000 metres quadrats i l’ampliació de l’aparcament de l’estació amb l’objectiu d’arribar a 500 noves places.


La Guàrdia Civil investiga un home a Vinaròs per simular presumptament un robatori per cobrar l’assegurança del mòbil

La Policia Local confisca més de 400 productes en el dispositiu contra la venda ambulant il·legal a les platges de Castelló

La Plaça Major celebrarà els 775 anys de Castelló amb un gran tribut gratuït a Mecano
El grup Dalí actuarà este dissabte 5 de setembre, a les 21.30 hores, amb un espectacle de 90 minuts que recuperarà alguns dels grans èxits de la banda dels anys 80. L’entrada serà gratuïta.

El Gurugú estrena este dissabte el Castellón Beach Festival amb deu hores d’esport, música i oci

La Diputació culmina la restauració de les pintures murals de l’ermita de l’Avellà de Catí





