COCEMFE Castelló impartix més de 2.000 hores de formació per a persones amb discapacitat en 2026

    Un total de 36 persones participen en quatre cursos orientats a millorar l’ocupabilitat
    29/03/2026RedaccióRedacció

     La Federació Provincial de Persones amb Discapacitat Física i Orgànica, COCEMFE Castelló, està desenvolupant durant 2026 un programa formatiu que supera les 2.000 hores de formació amb l’objectiu de millorar l’ocupabilitat de persones amb discapacitat.

    Actualment s’estan impartint quatre cursos de formació a la seu de l’entitat a Castelló, amb la participació de 36 persones, principalment en situació de desocupació. Cada curs compta amb 500 o més hores lectives i està orientat a la formació professional.

    Tres dels cursos es van iniciar el passat 12 de gener. Dos d’ells corresponen a operacions auxiliars de serveis administratius i generals, amb una duració de 500 hores cadascun, i finalitzaran el 18 de juny i el 24 de juliol, respectivament, en torn de matí i de vesprada.

    Els altres dos cursos estan centrats en operacions de gravació i tractament de dades i documents, amb una duració de 510 hores, també en horari matinal i vespertí.

    En finalitzar la formació, l’alumnat obtindrà el certificat professional de grau C de Labora, una titulació oficial que acredita la formació rebuda i facilita la inserció laboral en l’àmbit administratiu.

    Estos cursos formen part de les activitats formatives que desenvolupa COCEMFE Castelló amb l’objectiu de millorar les oportunitats laborals de les persones amb discapacitat física i orgànica de la província.

    El més vist