
Els joves de l’Òpera de San Francisco omplin el Teatre del Raval Rafa Lloret en la seua gira europea
Redacció

El Teatre del Raval Rafa Lloret de Castelló ha acollit el concert del cor “Opera Scouts”, format per 25 joves d’entre 12 i 18 anys procedents de la Òpera de San Francisco, dins de la seua gira europea i espanyola, en la qual Castelló ha sigut una de les ciutats seleccionades.
Durant l’actuació, els joves artistes van interpretar un repertori variat amb àries d’òpera conegudes i números de musicals de Broadway, en un concert que va omplir el teatre i que forma part del programa d’intercanvis culturals internacionals impulsats a la ciutat.
El regidor de Cultura en funcions, Vicent Sales, va recordar que este és el tercer intercanvi amb entitats nord-americanes, després de les actuacions de la Texas A&M University Wind Symphony i la California Youth Symphony l’any 2024 al Palau de la Festa.
El cor està dirigit artísticament per Caroline Altman i compta amb Paul Dab com a pianista i assistent de direcció. La gira espanyola està impulsada per la San Francisco Opera Guild i la promotora Perform in Spain, entitat que porta més de 30 anys organitzant intercanvis musicals internacionals.
Abans d’arribar a Castelló, la formació ja ha actuat en diferents escenaris de França, Itàlia, Regne Unit i Alemanya, dins d’una gira internacional que realitzen cada dos anys.


Emergències destina 371.412 euros a equipament i assegurances del voluntariat de Protecció Civil

Una exposició recupera les aules i el llegat de l’Escola Provincial de Ceràmica d’Onda

L’UJI tanca Gennera Challenge amb propostes per a atraure joves al món rural
Una trentena d’estudiants han treballat en sis equips per a respondre als reptes plantejats per la Diputació de Castelló i l’empresa Cuatroochenta

Sergio Toledo dirigirà el comité de campanya del PP de Castelló per al 29 de novembre
Vicent Sales s’encarregarà del vot exterior i Ester Giner coordinarà el treball al Grau, amb el suport d’afiliats i voluntaris als barris


