
L’Alcora torna a emocionar amb una multitudinària Rompida de l’Hora en Divendres Sant
Lucía Branchat ha sigut la Trencadora d’Honor d’una edició amb caràcter solidari dedicada a ASOLECAS
Redacció

La presidenta de la Diputació de Castelló, Marta Barrachina, ha rebut l’atleta del FACSA Playas de Castellón, Andrea Sales, després d’aconseguir el rècord d’Espanya sub-23 de llançament de martell en la Copa d’Europa de Llançaments celebrada a Nicosia, amb una marca de 68,91 metres.
Barrachina, junt amb el diputat d’Esports, Iván Sánchez, ha felicitat la jove atleta de la Vall d’Alba per una actuació històrica, destacant que es tracta d’un exemple de constància, talent i passió per l’esport, i que este èxit és fruit del treball i l’esforç de molts anys.
La marca aconseguida per Andrea Sales no sols suposa un nou rècord d’Espanya sub-23, sinó també un nou rècord autonòmic absolut, consolidant l’atleta castellonenca com una de les grans referents europees de la seua generació en el llançament de martell.
A més, la seua actuació va ser clau perquè la selecció espanyola aconseguira el primer títol europeu per equips femenins sub-23 en esta competició, un èxit històric per a l’atletisme espanyol.
La presidenta de la Diputació ha traslladat l’orgull de tota la província per este èxit esportiu i ha posat en valor el treball dels clubs i esportistes de Castelló, que continuen situant la província com un referent esportiu a nivell nacional i internacional.





