Publicacions de l’UJI presenta novetats editorials a la Fira del Llibre de Castelló 2026

    La universitat compta amb un espai propi al Parc Ribalta del 24 d’abril al 3 de maig
    27/04/2026RedaccióRedacció
    2019-julio-Balance-rectorado-UJI-1

     La Universitat Jaume I participa en la 42 Fira del Llibre de Castelló 2026 amb un espai propi dedicat a les seues publicacions, situat al Parc Ribalta, on se celebra l’esdeveniment del 24 d’abril al 3 de maig.

    A través de Publicacions de l’UJI, la institució ha programat diverses activitats obertes al públic, entre les quals destaquen dues presentacions editorials amb la participació dels autors i autores, i que estaran presidides per la vicerectora de Cultura, Llengües i Societat, Carmen Lázaro Guillamón.

    La primera tindrà lloc el dilluns 27 d’abril a les 18.30 hores i estarà dedicada a les últimes obres de Vicente García Edo. En concret, es presentaran els títols Cartografia de Morella (1697-1890), Diplomatari extravagant de Jaume I d’Aragó (1214-1276) i Llibre de privilegis de Morella (1225-1395), tres treballs centrats en la investigació històrica i documental.

    La segona cita serà el dijous 30 d’abril a les 17.30 hores, amb la presentació de les novetats de la col·lecció «Biblioteca Potestas». En este acte participaran els autors Gaetano Giannotta, amb l’obra La elocuencia de la arquitectura; Víctor Mínguez, amb Horror y belleza en el mar; i Juan José Ferrer Maestro, autor de Roma Finita. També intervindrà la directora de la col·lecció, Inmaculada Rodríguez Moya.

    Amb esta participació, la Universitat Jaume I reforça la seua presència en la Fira del Llibre i contribuïx a difondre la producció científica i cultural vinculada al territori, acostant-la al públic general.

    El més vist