
José Vicente Castel serà el pregoner de les festes d'agost de Morella 2026
El mestre de gaita i tabal donarà el tret d'eixida a nou dies de celebracions després de dècades dedicades a preservar la música tradicional dels Ports


Redacció

Una veïna del Grau de Castelló ha presentat una queixa formal davant la Conselleria de Sanitat després que l’Hospital General de Castelló haja cancel·lat en dues ocasions la seua intervenció quirúrgica, tot i haver estat ingressada per a ser operada en ambdós casos. Segons el relat inclòs en la reclamació, la suspensió es va produir per la falta de preparació del quiròfan d’acord amb les necessitats mèdiques de la pacient.
La situació s’ha produït en l’àrea de Ginecologia, on la pacient havia completat prèviament totes les proves requerides pel centre sanitari. No obstant això, en les dos ocasions va ser ingressada i posteriorment donada d’alta sense arribar a passar pel quiròfan.
En el document registrat davant Sanitat, la pacient apunta a una possible “falta de diligència en la gestió assistencial” i a la vulneració del dret a rebre una atenció sanitària en condicions adequades i segures.
Este cas ha sigut traslladat també a l’àmbit polític municipal. El Grup Municipal Socialista ha informat que ha tingut accés a esta queixa i ha posat el focus en la situació de l’atenció sanitària, així com en altres qüestions que, segons indiquen, no s’han pogut debatre en el ple municipal.
Segons expliquen, la junta de portaveus no va arribar a un acord per incloure determinades iniciatives, entre elles una proposta relacionada amb la coordinació i recursos per a la lluita contra els mosquits. Esta discrepància interna entre representants de VOX ha impedit, segons la mateixa font, que estos assumptes arriben al debat plenari.
Des del grup socialista vinculen esta situació amb la necessitat d’abordar problemàtiques locals com les llistes d’espera sanitàries o la gestió de serveis públics, mentre que altres formacions han prioritzat altres qüestions en l’agenda política municipal.
El cas de la pacient del Grau posa de nou el focus en la gestió assistencial i en les incidències vinculades a la programació quirúrgica en el principal hospital de la ciutat.







