Ian Bermejo brilla a Mèxic i situa l’Escola Taurina de Castelló entre les millors del món

    El jove noviller de l’Alcora aconsegueix el segon lloc en la trobada mundial d’Escoles Taurines celebrada a Aguascalientes
    11/05/2026RedaccióRedacció
    Ian Bermejo (1)  en tamaño mediano

    El noviller castellonenc Ian Bermejo ha representat l’Escola Taurina de la Diputació de Castelló en la trobada mundial d’Escoles Taurines celebrada a la plaça de bous de San Marcos, a la ciutat mexicana d’Aguascalientes, una de les cites internacionals més destacades per a les joves promeses del toreig.

    El jove de l’Alcora ha firmat una destacada actuació davant participants arribats de diferents països, consolidant-se entre els millors novillers del certamen després d’aconseguir la segona posició final.

    El diputat responsable de l’Escola Taurina, David Vicente, ha valorat molt positivament la participació de Bermejo i ha remarcat que “aquest tipus d’experiències són molt importants per a la formació dels alumnes i reflecteixen el bon treball que es realitza a l’Escola Taurina de Castelló”.

    Vicente ha subratllat també que el resultat “és fruit de l’esforç, la dedicació i el compromís” del noviller castellonenc, que “malgrat la seua joventut ha sabut estar a l’altura d’un escenari d’exigència internacional”.

    La participació en aquesta trobada ha permés a Ian Bermejo torejar en un escenari emblemàtic com la plaça de San Marcos i compartir experiències amb alumnes i professors d’altres escoles taurines internacionals.

    Des de la Diputació destaquen que aquesta experiència suposa un impuls important en la trajectòria del jove torero i reforça la seua projecció dins del panorama taurí.

    David Vicente ha insistit que “aquest resultat ha de servir-li de motivació per continuar treballant amb la mateixa constància i dedicació que l’han portat a competir entre els millors novillers del món”.

    El diputat també ha volgut agrair l’acollida de l’Acadèmia Taurina d’Aguascalientes, encapçalada per Claudio Huertas, destacant “la hospitalitat, la proximitat i l’excel·lent tracte” rebut durant l’estada a Mèxic.

    El més vist