Marta Barrachina reivindica a Adrián Casabó com “la solució que necessita Vila-real”

    La presidenta provincial del PPCS participa en el tradicional dinar de Sant Pasqual del PP de Vila-real junt amb Carmen Fúnez i Carlos Gil
    23/05/2026RedaccióRedacció

     La presidenta provincial del PPCS, Marta Barrachina, ha assegurat este divendres a Vila-real que el Partit Popular que lidera Adrián Casabó representa “la solució que necessita la ciutat” davant la situació política i econòmica actual del municipi. Ho ha fet durant el tradicional dinar organitzat pel PP de Vila-real amb motiu de les festes de Sant Pasqual.

    Marta Barrachina almuerzo Vila-real (3) en tamaño mediano

    L’acte ha comptat també amb la participació de la vicesecretària de Sanitat i Política Social del PP, Carmen Fúnez, així com del secretari general del PPCV, Carlos Gil, en una trobada marcada pels missatges de suport a l’equip local encapçalat per Adrián Casabó.

    Durant la seua intervenció, Marta Barrachina ha defensat que “Vila-real mereix més” i ha afirmat que el projecte del PP és “garantia de treball, esforç i resultats”. La dirigent provincial ha criticat la gestió del govern municipal socialista, al qual ha acusat d’actuar amb “improvisació” i “caos”.

    Entre les qüestions destacades, Barrachina ha fet referència a la situació econòmica municipal i a la taxa de fem, assegurant que l’increment d’este impost “no ha suposat una millora del servei”. També ha posat el focus en els pagaments pendents a empreses i autònoms, afirmant que hi ha negocis que continuen sense cobrar per part de l’Ajuntament.

    Marta Barrachina almuerzo Vila-real (1) en tamaño mediano

    La presidenta provincial del PPCS ha insistit que el PP aposta per “fiscalitzar fins a l’últim cèntim dels diners públics” i ha qüestionat algunes decisions del govern municipal, com la compra d’edificis municipals, que segons ha afirmat “hipotequen la tresoreria municipal”.

    Barrachina ha assegurat que el govern socialista “està esgotat” i ha reivindicat que el PP disposa d’un “projecte clar i seriós” per a la ciutat. En este sentit, ha mostrat el seu suport a Adrián Casabó com a futur referent polític de Vila-real.

    En la part final de la seua intervenció, la dirigent popular ha apel·lat “a l’orgull de ciutat” i a la importància de les tradicions locals en plenes festes de Sant Pasqual. Segons ha manifestat, “la unió del poble” serà clau per al canvi polític que, segons el PP, necessita Vila-real.

    Marta Barrachina almuerzo Vila-real (5) en tamaño mediano

    El tradicional dinar del PP de Vila-real s’emmarca dins dels actes socials i polítics que cada any organitza la formació coincidint amb les festes patronals de la ciutat.

    El més vist