CSIF Castelló denuncia actes vandàlics a la seua seu després de les últimes negociacions amb Educació

     
    La seu sindical ha aparegut amb pintades i la panyeria bloquejada amb pegament, impedint l’accés a les instal·lacions, i el sindicat ja ha presentat denúncia davant les autoritats
    27/05/2026RedaccióRedacció

     La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha denunciat els actes vandàlics registrats este dimarts a la seua seu de Castelló, que ha aparegut amb pintades a la façana i amb la cerradura segellada amb pegament, dificultant l’accés normal a les instal·lacions.

    Segons ha informat l’organització sindical en un comunicat, els fets s’han produït després de les últimes negociacions mantingudes amb la Conselleria d’Educació, en un context marcat pel debat sobre les condicions laborals del personal educatiu.

    Pintadas sede CS en tamaño mediano

    Des de CSIF han condemnat “rotundament” qualsevol acte d’intimidació o atac contra la llibertat sindical i la convivència democràtica, i han confirmat que ja han tramitat la corresponent denúncia davant les autoritats competents per a investigar els fets.

    El sindicat considera que els actes vandàlics suposen un atac contra la llibertat sindical i el normal desenvolupament de la seua activitat a Castelló.

    A conseqüència de les destrosses, l’accés a la seu sindical s’ha vist afectat durant part de la jornada, especialment per l’acció de bloqueig de la panyeria amb adhesiu.

    CSIF ha remarcat també el seu compromís amb el diàleg, la defensa dels drets dels treballadors i el respecte institucional en el marc de les negociacions obertes amb l’administració educativa.

    Per ara, no han transcendit detalls sobre l’autoria dels actes vandàlics ni sobre possibles identificacions relacionades amb els fets denunciats.

    El més vist